Caddy zagrożeniem dla pociągów?

Firmy motoryzacyjne poszukują coraz to nowych form reklamy, które umożliwiałyby lepsze dotarcie do klienta i zwrócenie jego uwagi na dany produkt.

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

W końcu lipca tego roku importer Volkswagena zamierzał przeprowadzić kampanię reklamową dla nowego samochodu Caddy Life - jest to komfortowa wersja lekkiego, miejskiego, samochodu dostawczego.

Jednym z elementów akcji reklamowej miała być reklama na etui, w których umieszcza się bilety kolejowe na pociągi typu Intercity i Eurocity. W tym celu podjęto rozmowy ze spółką PKP Inercity. Po długich ustaleniach i zatwierdzeniu przez PKP Intercity kształtu i treści reklamy na etui na kilka dni przed drukiem PKP Intercity na posiedzeniu zarządu ustaliło że nie podpisze umowy dotyczącej reklamy samochodu Volkswagen Caddy Life gdyż... produkt jest konkurencyjny.

Tym samym deficytowy monopolista zrezygnował z możliwości zarobienia dodatkowych pieniędzy. I wszystko to z obawy, by pasażerowie pociągów Eurocity i Intercity nie przesiedli się do Caddy i nie ruszyli w Polskę ... po torach PKP oczywiście.

Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas