Skoda Karoq Sportline z polskimi cenami
Wizualnie usportowiona wersja kompaktowego SUVa Skody jest już dostępna na polskim rynku, ale jeszcze nie z pełną gamą silników.

Karoq Sportline wyróżnia się na tle pozostałych odmian zmienionymi zderzakami, lakierowanymi na czarno lusterkami, grillem oraz relingami, a także seryjnymi, 18-calowymi alufelgami, również w kolorze czarnym. We wnętrzu znalazły się listwy ozdobne imitujące włókno węglowe, czarna podsufitka, sportowa, spłaszczona u dołu kierownica oraz fotele ze zintegrowanymi zagłówkami.
Lista standardowego wyposażenia odmiany Sporline obejmuje także między innymi LEDowe światła główne, kamerę cofania, przyciemniane szyby, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, system bezkluczykowy, dwustrefową klimatyzację automatyczną oraz radio z 8-calowym ekranem dotykowym.
Gama silnikowa Skody Karoq Sportline przewiduje obecnie tylko jednostki 1.5 TSI oraz 2.0 TDI, obie o mocy 150 KM. Za pierwszą zapłacimy 114 250 zł, a za drugą 126 700 zł. W obu przypadkach otrzymamy napęd na przednią oś oraz manualną przekładnię, ale "benzyniaka" skonfigurujemy również z 7-biegowym DSG (121 700 zł) oraz z "automatem" i 4x4 (130 250 zł). Do diesla dokupimy jedynie napęd na wszystkie koła (135 200 zł).

Podczas prezentacji Karoqa Sportline Skoda zapowiadała, że otrzyma on również 190-konne silniki 2.0 TSI oraz 2.0 TDI, ale najwyraźniej będziemy musieli jeszcze na nie poczekać.
