Ofensywa logana

Już ponad 1500 dacii logan jeździ po polskich drogach. Od momentu wprowadzenia na rynek polski w lutym 2005, Dacia wciąż umacnia swoją rynkową pozycję dzięki między innymi serii limitowanej, korzystnej ofercie serwisowej i gwarancyjnej.

Sprzedaż w czerwcu 402 Loganów pozwoliła osiągnąć udział w rynku samochodów osobowych na poziomie 1,8%.

Największą popularnością cieszy się seria limitowana Pioneer, a w ramach serii najbogatsza wersja wyposażeniowa Laureate (ponad 55% udziału w sprzedaży).

Ambicją marki jest osiągnięcie udziału w rynku na poziomie co najmniej 1,6% (w stosunku rocznym) do końca 2005 roku.

Dacia logan oferowana jest w trzech wariantach wyposażenia: Access zawierający oprócz elektronicznej blokady rozruchu także poduszkę powietrzną kierowcy; Ambiance, ze zderzakami w kolorze nadwozia oraz centralnym zamkiem; Laureate wyposażony między innymi w siedmiofunkcyjny komputer, reflektory przeciwmgielne, elektryczne szyby przednie oraz wspomaganie kierownicy.

Reklama

Oferta została poszerzona o serię limitowaną Pioneer wyposażoną w radio CD.

Od wprowadzenia do sprzedaży we wrześniu 2004 r. liczba sprzedanych loganów osiągnęła 84 459 sztuk.

Od czerwca logan jest sprzedawany w Europie Zachodniej. Liczba zamówień odnotowanych w ciągu miesiąca we Francji, w Niemczech i w Hiszpanii przekroczyła 7 000 sztuk.

Do końca 2005 roku Logan będzie sprzedawany w 35 Krajach. Wśród nowych krajów możemy wymienić Belgię, Holandię, Włochy, Szwajcarię i Austrię.

Porozmawiaj na Forum.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: seria limitowana | Dacia | Dacia Logan | ofensywa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy