Nowa corolla od 62 100 zł

Już za kilka dni rozpocznie się sprzedaż na polskim rynku nowej toyoty corolli w wersji sedan. Znamy już zarówno ceny, jak i wyposażenie tego samochodu.

Nowa corolla będzie oferowana z jedną z czterech jednostek napędowych w czterech wersjach wyposażeniowych.

Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch silników benzynowych i dwóch diesli. Podstawowy silnik to 1.4 VVT-i (97 KM, 130 Nm, prędkość maksymalna 170 km/h, przyspieszenie do 100 km/h w 13 s). Lepsze osiągi oferuje silnik 1.6 Dual VVT-i o mocy 124 KM i momencie 157 Nm. Napędzana nim corolla osiąga 195 km/h i rozpędza się do "setki" w 10.4 s.

Fani silników wysokoprężnych również mogą wybierać spośród dwóch jednostek napędowych. Silnik 1.4 D-4D o mocy 90 KM i momencie 190 Nm przyspiesza corollę do 100 km/h w 12 s oraz umożliwia osiągnięcie prędkości 175 km/h. Natomiast silnik 2.0 D-4D dysponuje mocą 126 KM i momentem 300 Nm, co pozwala na sprint do "setki" w 10.3 s oraz zapewnia prędkość maksymalną 200 km/h.

Nowa corolla będzie oferowana w czterech standardach wyposażenia: Terra, Luna, Sol i Prestige. Już najtańsza Terra oferuje w standardzie ABS z EBD i BA, przednie i boczne poduszki kierowcy i pasażera, elektrycznie sterowana lusterka i przednie szyby, komputer pokładowy, centralny zamek z pilotem, podgrzewane przednie siedzenia i manualną klimatyzację.

Reklama

Cena tak wyposażonej corolli z silnikiem 1.4 wynosi 62 100 zł. Za silnik 1.6 trzeba dopłacić 3800 zł, zaś 1.4 D-4D kosztuje 68 700 zł. Silnik 2.0 D-4D nie jest dostępny w tej najprostszej wersji wyposażeniowej. Natomiast samochód z dwulitrowym dieslem w droższej wersji Luna kosztuje 80 800 zł, przy czym koszt dodatkowego wyposażenia to około 4 tys. zł.

Ceny najbogatszej wersji Prestige, która wyposażona jest m.in. w automatyczną klimatyzację, elektryczne tylne szyby, skórzaną kierownicą ze sterowaniem radiem, tempomat, tzw. inteligentny kluczyk, lampy ksenonowe i VSC (czyli ESP) zaczynają się od 80 600 zł (silnik 1.6 VVT-i), a kończą na 92 300 zł (2.0 D-4D). Decydując się na najbogatszą wersję wybór silników jest ograniczony do tych dwóch jednostek.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: silnik | 100
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy