Reklama

Hyundai i20 N line. Znamy ceny

Hyundai poszerzył ofertę modelu i20 nowej generacji o usportowioną wersję N Line. Teraz wszystkie hatchbacki Hyundaia- czyli i10, i20 oraz i30 - dostępne są w wersji N Line.

Z zewnątrz wersję N Line wyróżnia dedykowany przedni zderzak, który podkreślono szarą listwą. Czarny kaskadowy grill zdobi logo N Line, a jego wzór nawiązuje do stosowanej w wyścigach flagi szachownicy. Lakierowane na czarno są również lusterka boczne. Natomiast reflektory LED i tylne światła LED mają ciemniejsze, w porównaniu do bazowego modelu, wypełnienie.

Reklama

Wykończenie N Line zawiera szare akcenty. Trójkątna lampa przeciwmgielna LED i chromowana podwójna końcówka wydechu podkreślają dynamiczny wygląd nowego i20 N Line i odróżniają go od zwykłego i20.

Wewnątrz wyróżnikiem nowego i20 N Line są sportowe fotele z logo N i czerwonymi przeszyciami, czarna podsufitka a także dedykowana kierownica N. Pozostałe elementy wyróżniające wnętrze wersji N Line to metalowe pedały i skórzana gałkę zmiany biegów N z czerwonymi akcentami. Ponadto wersja z automatyczną skrzynią biegów posiada łopatki do zmiany biegów przy kierownicy.

Nowy i20 N Line oferuje do wyboru dwa silniki. Oprócz standardowego silnika 1.2 MPI o mocy 84 KM, dostępny jest silnik T-GDI o mocy 100 KM. Bazowy silnik sparowany jest z 5-biegową manualną skrzynią (5MT), natomiast mocniejsza jednostka dostępna jest z manualną przekładnią o 6 przełożeniach (6MT) lub z dwusprzęgłową 7-biegową skrzynią biegów (7DCT). Samochody wyposażone w silnik 1.0 T-GDI zostały udoskonalone pod względem ustawień zawieszenia, reakcji silnika i dźwięku wydechu, aby zapewnić lepsze wrażenia z jazdy. Poprawę prowadzenia, a zarazem wyglądu, zapewniają specjalnie przygotowane dla wersji N Line dwukolorowe 17-calowe felgi aluminiowe.

Hyundaia i20 N Line wyposażono w system utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów, a także rowerzystów (FCA), asystenta inteligentnego czytania znaków (ISLA), system monitorujący poziom koncentracji uwagi kierowcy (DAW), system ostrzegający o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA), system monitorowania tylnej kanapy (ROA) oraz system ABS z elektroniczną kontrolą stabilizacji (ESC) i asystentem podjazdu (HAC). Ponadto standardem jest 6 poduszek bezpieczeństwa w tym przednie, boczne i kurtynowe, a także system ratunkowy eCall.

Standardowe wyposażenie i20 N Line stanowi też system multimedialny z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym, cyfrowe radio DAB, zdalne sterowaniem radiem na kierownicy, 6 głośników, system Bluetooth z rozpoznawaniem głosu, bezprzewodowa integracja z Android Auto i Apple Car Play, dwa porty USB z przodu i jeden dla pasażerów z tyłu, gniazdo 12V oraz zestaw cyfrowych wskaźników z 10,25-calowym kolorowym wyświetlaczem.

Hyundai i20 N Line w wersji 1.2 MPI 5MT (84 KM) kosztuje 73 200 zł. Za auto z silnikiem 1.0 T-GDI 6MT (100 KM) zapłącimy od 79 600 zł. Ceny odmiany z silnikiem 1.0 T-GDI 7DCT (100 KM) startują od 84 900 zł.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy