Audi TT Roadster wjeżdża do polskich salonów. Ceny

Na polskim rynku debiutuje trzecia generacja Audi TT Roadster. Pierwsze wcielenie tego kompaktowego, sportowego samochodu ze składanym, tkaninowym dachem pojawiło się na rynku w roku 1999, a w roku 2007 r. zadebiutował jego następca.

Najnowsze Audi TT Roadster można już zamawiać w polskich salonach Audi. Samochód, który zadebiutował oficjalnie jesienią ubiegłego roku na salonie w Paryżu posiada składany elektrycznie, materiałowy dach, który klienci mogą zamawiać w trzech kolorach. Dzięki zastosowaniu aluminium i magnezu szkielet dachu jest o przeszło 3 kg lżejszy niż w poprzedniku. Mechanizm pracować może przyprędkoścido 50 km/h. Dach otwiera się w 10 sekund.

W momencie rynkowego debiutu Audi TT Roadster dostępny będzie z dwoma jednostkami napędowymi. Klienci będą mogli wybierać między benzynowym 2,0 l TFSI o mocy 230 Nm (370 Nm) lub wysokoprężnym 2,0 l TDI generującym 184 KM i 380 Nm. Audi TTS wyposażone jest w motor 2,0 l TFSI rozwijający 310 KM i 380 Nm. Samochód w tej odmianie przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. i rozpędza się do prędkości maksymalnej 250 km/h.

Reklama

Audi TT Roadster jest standardowo wyposażony w Audi virtual cockpit,czyli w pełni cyfrową tablicę rozdzielczą. Jej innowacyjność polega na tym, że wszystkie wyświetlane na niej informacje, począwszy od opcjonalnej mapy nawigacji aż po duży, centralnie umiejscowiony obrotomierz w wersji TTS Roadster, to wysokiej jakości obraz wyświetlany na cyfrowym ekranie. Innowacyjna jest też koncepcja obsługi MMI, dająca możliwość swobodnego wyszukiwania tekstowego i sterowania głosowego.

Samochód może posiadać napęd wszystkich kół. Elektrohydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe, w które wyposażono ten model, zależnie od sytuacji na drodze, właściwości nawierzchni i sposobu jazdy kierowcy rozdziela moment obrotowy między przednią i tylną oś.

Cena wyjściowa Roadstera w wersji z silnikiem 2.0 TFSI i z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów to 173 840 zł. Już w tym wariancie znajdziemy rozbudowany pakiet bezpieczeństwa, reflektory ksenonowe plus, system Audi active lane assist czy funkcję Start-Stop. Samochód standardowo wyposażony jest także we wspomniany Audi virtual cocpit, MMI radio z odtwarzaczem CD i ośmioma głośnikami oraz pięcioramienne, 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Audi TT
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy