Nowy system eSCOR ocenia polskich kierowców. Jedynka oznacza spore wydatki

Z systemu eSCOR bezpłatnie skorzystać może każdy kierowca w Polsce
Z systemu eSCOR bezpłatnie skorzystać może każdy kierowca w PolsceMateusz Kotowicz/REPORTERAgencja SE/East News

Jak działa elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka?

Zobacz również:

    Ocena 5 w jednej z grup nie musi oznaczać mniej ryzykownego zachowania niż 2 w innej grupie. Jako przykład można wskazać młodych kierowców, wśród których częstotliwość szkód jest zdecydowanie wyższa niż w przypadku tych bardziej doświadczonych, zatem takie grupy należy analizować osobno
    tłumaczy Kamil Gala, dyrektor Departamentu Zasobów Informacyjnych i Analiz w Funduszu.

    Co ocenia Elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka eSCOR?

    • wiek,
    • miejsce zamieszkania,
    • przebieg ubezpieczenia,
    • historia szkód.
    • rodzaj i marka pojazdu,
    • moc i pojemność silnika
    • liczba lat ubezpieczenia OC i AC.
    Chcemy pokazać, jak ważna dla kierowcy jest jego historia ubezpieczeniowa i jak osoby takie jak on wypadają na tle innych osób z tej samej grupy wiekowo-geograficznej. To o tyle użyteczne, że od razu można sprawdzić swoją historię polis i szkód komunikacyjnych
    mówi w rozmowie z Interią Damian Ziąber z UFG.

    Jak sprawdzić swoją ocenę w Systemie Centralnej Oceny Ryzyka?

    By założyć konto w UFG wystarczy posiadać profil zaufany
    By założyć konto w UFG wystarczy posiadać profil zaufany.
    Nawigacja nie jest najlpsza ale po chwili da się w tym połapać
    Nawigacja nie jest najlpsza ale po chwili da się w tym połapać .

    Jak ocenił mnie system eSCOR?

    Moja ocena w systemie eSCOR
    Moja ocena w systemie eSCOR.
    Niestety, mam za szybkie auto, by dostać 5. Problemem jest pojemność(2,4 l) i moc silnika (140 KM)
    Niestety, mam za szybkie auto, by dostać 5. Problemem jest pojemność(2,4 l) i moc silnika (140 KM).
    Moto Flesz - odcinek 76. Drożejąca autostrada A4, kto produkuje najwięcej aut na świecie?INTERIA.PL