Używane: Honda CR-V, Hyundai Tucson, Suzuki Grand Vitara

Tucson: idealny na co dzień, CR-V: komfortowa, ale droga, Grand Vitara: najbardziej terenowa.
Tucson: idealny na co dzień, CR-V: komfortowa, ale droga, Grand Vitara: najbardziej terenowa.Motor
Tucson jest jednym z ostatnich modeli Hyundaia z wnętrzem "starokoreańskim" stylu. Na pociechę: solidny montaż i... skórzane wykończenie kierownicy.
Tucson jest jednym z ostatnich modeli Hyundaia z wnętrzem "starokoreańskim" stylu. Na pociechę: solidny montaż i... skórzane wykończenie kierownicy.Motor
Wzorowa czytelność i funkcjonalność, dużo praktycznych schowków. Wysoko zabudowany lewarek zmiany biegów działa precyzyjnie i jest wygodny w obsłudze.
Wzorowa czytelność i funkcjonalność, dużo praktycznych schowków. Wysoko zabudowany lewarek zmiany biegów działa precyzyjnie i jest wygodny w obsłudze.Motor
Tak jak u rywali - dominuje twardy plastik. Masywna konsola centralna zabiera sporo miejsca. Obok lewarka biegów znajdują się dwa gniazda 12V.
Tak jak u rywali - dominuje twardy plastik. Masywna konsola centralna zabiera sporo miejsca. Obok lewarka biegów znajdują się dwa gniazda 12V.Motor

Używane Honda CR-V, Hyundai Tucson, Suzuki Grand Vitara

System regulacji taki sam jak w Hondzie. Fotele solidne, ale słabo wyprofilowane.
System regulacji taki sam jak w Hondzie. Fotele solidne, ale słabo wyprofilowane.Motor
Przełącznik daje pełną kontrolę nad układem napędowym.
Przełącznik daje pełną kontrolę nad układem napędowym.Motor
Pojemne wnęki na kubki znajdują się w zamykanym schowku między fotelami.
Pojemne wnęki na kubki znajdują się w zamykanym schowku między fotelami.Motor
Drzwi otwierają się na bok. Pojemność bagażnika: 400 l.
Drzwi otwierają się na bok. Pojemność bagażnika: 400 l.Motor
Tak jak u rywali - dominuje twardy plastik. Masywna konsola centralna zabiera sporo miejsca. Obok lewarka biegów znajdują się dwa gniazda 12V.
Tak jak u rywali - dominuje twardy plastik. Masywna konsola centralna zabiera sporo miejsca. Obok lewarka biegów znajdują się dwa gniazda 12V.Motor
Brak dodatkowych guzików. Wszystko działa automatycznie.
Brak dodatkowych guzików. Wszystko działa automatycznie.Motor
Wzorowa czytelność i funkcjonalność, dużo praktycznych schowków. Wysoko zabudowany lewarek zmiany biegów działa precyzyjnie i jest wygodny w obsłudze.
Wzorowa czytelność i funkcjonalność, dużo praktycznych schowków. Wysoko zabudowany lewarek zmiany biegów działa precyzyjnie i jest wygodny w obsłudze.Motor
Pojemność bagażnika spełnia oczekiwania rodziny: 525/955 l.
Pojemność bagażnika spełnia oczekiwania rodziny: 525/955 l.Motor
Podgrzewanie foteli to rzadka opcja. Wnęki na kubki są natomiast seryjne.
Podgrzewanie foteli to rzadka opcja. Wnęki na kubki są natomiast seryjne.Motor
Pojemność bagażnika: 325 l. Dwa poziomy mocowania rolety.
Pojemność bagażnika: 325 l. Dwa poziomy mocowania rolety.Motor
Tucson jest jednym z ostatnich modeli Hyundaia z wnętrzem "starokoreańskim" stylu. Na pociechę: solidny montaż i... skórzane wykończenie kierownicy.
Tucson jest jednym z ostatnich modeli Hyundaia z wnętrzem "starokoreańskim" stylu. Na pociechę: solidny montaż i... skórzane wykończenie kierownicy.Motor
Duża dźwignia służy do regulacji wysokości, mniejsza do regulacji oparcia.
Duża dźwignia służy do regulacji wysokości, mniejsza do regulacji oparcia.Motor
Oryginalna dźwignia hamulca ręcznego. Nie obyło się bez "cup-holderów".
Oryginalna dźwignia hamulca ręcznego. Nie obyło się bez "cup-holderów".Motor
4WD lock wymusza częściową blokadę centralnego sprzęgła.
4WD lock wymusza częściową blokadę centralnego sprzęgła.Motor
Fotele są wygodne i mają szeroki zakres regulacji. Tapicerki łatwo się czyszczą.
Fotele są wygodne i mają szeroki zakres regulacji. Tapicerki łatwo się czyszczą.Motor
Honda CR-V realizuje dokładnie te same cele, co Hyundai, ale jest bez porównania bardziej komfortowa.
Honda CR-V realizuje dokładnie te same cele, co Hyundai, ale jest bez porównania bardziej komfortowa.Motor
Hyundai jest najtańszy w całym zestawieniu, ale jakościowo absolutnie nie rozczarowuje.
Hyundai jest najtańszy w całym zestawieniu, ale jakościowo absolutnie nie rozczarowuje.Motor
Suzuki Grand Vitara jako jedyna w zestawieniu ma silnik ustawiony wzdłużnie i stały napęd na cztery koła.
Suzuki Grand Vitara jako jedyna w zestawieniu ma silnik ustawiony wzdłużnie i stały napęd na cztery koła.Motor
Tucson: idealny na co dzień, CR-V: komfortowa, ale droga, Grand Vitara: najbardziej terenowa.
Tucson: idealny na co dzień, CR-V: komfortowa, ale droga, Grand Vitara: najbardziej terenowa.Motor

Honda CR-V III (2007-2012)

  • Głośna praca układu napędowego w autach, w których zaniedbano termin okresowej wymiany oleju.
  • W wielu egzemplarzach ze skrzynią ręczną haczy drugi bieg.
  • Po przebiegu 150 tys. km diesle zaczynają "brać olej".
  • Modeli ze skrzynią automatyczną.
  • Egzemplarzy sprowadzanych z USA, zwłaszcza tych uszkodzonych, które oglądamy jedynie na zdjęciach.

Dane techniczne: Honda CR-V (2007-2012)

Popularne silniki
2.0  i-VTEC
2.4 (USA)
2.2 i-CTDi
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1997 cm3
2354 cm3
2204 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
150 KM
170 KM
140 KM
Maks. moment obrotowy
192 Nm
220 Nm
340 Nm
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
190 km/h
195 km/h
187 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,2 s
11,5 s
10,3 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,5
9,8
6,8

Hyundai Tucson (2004-2010)

  • Układ wydechowy jest podatny na korozję. Korodują także połączenia gwintowe elementów zawieszenia.
  • Szybko zużywają się silentbloki zawieszenia.
  • Przeciętna trwałość układu sprzęgła w dieslach.
  • Wersji benzynowych z paliwożernymi silnikami V6
  • Egzemplarzy z LPG. Zazwyczaj są w przeciętnym stanie technicznym.
  • Wersji z USA.

Dane techniczne: Hyundai Tucson (2004-2010)

Popularne silniki
2.0 16V
2.7 V6
2.0 16V CRDi
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1975 cm3
2657 cm3
1991 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
V6/24
R4/16
Moc maksymalna
140 KM
173 KM
112 KM
Maks. moment obrotowy
184 Nm
240 Nm
255 Nm
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
174 km/h
180 km/h
168 km/h
Przysp. 0-100 km/h
11,3 s
10,5 s
13,1 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,2
10,4
7,1

Suzuki Grand Vitara (2005-)

  • Przeciętna jakość silników wysokoprężnych - pochodzą z zaplecza Renault. Są podatne na wycieki oleju.
  • Szybkie zużycie filtrów cząstek stałych w dieslach.
  • Korozja: pojawia się punktowo w tylnej części nadwozia.
  • Aut wyposażonych w LPG.
  • Egzemplarzy z głośnym układem napędowym.
  • Diesli w których ktoś ingerował już w układ filtra cząstek stałych.

Dane techniczne: Suzuki Grand Vitara (2005-)

Popularne silniki
2.0
2.4
1.9 DDiS
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1995 cm3
2393 cm3
1870 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
V6/24
R4/8
Moc maksymalna
140 KM
169 KM
129 KM
Maks. moment obrotowy
183 Nm
227 Nm
300 Nm
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
175 km/h
185 km/h
170 km/h
Przysp. 0-100 km/h
12,5 s
11,7 s
13,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
8,8
9,0
7,7