Używana Alfa Romeo 145/146 (1994-2001)

Używana Alfa Romeo 145
Używana Alfa Romeo 145Motor
Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.
Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.Motor

Zobacz również:

    Alfa Romeo 145/146 (1994-2001)

    Alfa Romeo 147 (2000-2009)
    Alfa Romeo 147 (2000-2009)Alfa Romeo
    Alfa Romeo 145
    Alfa Romeo 145Motor
    Nadwozie jest w całości ocynkowane. Modele trzydrzwiowe nazwano 145, a pięciodrzwiowe 146. Korozja nie stanowi poważniejszego problemu, chyba że mowa o elementach podwozia, które poddają się szybko.
    Nadwozie jest w całości ocynkowane. Modele trzydrzwiowe nazwano 145, a pięciodrzwiowe 146. Korozja nie stanowi poważniejszego problemu, chyba że mowa o elementach podwozia, które poddają się szybko.Motor
    Cechą charakterystyczną 145 jest praktyczna tylna klapa bagażnika, która unosi się wraz z kawałkiem dachu. Sam bagażnik – spory.
    Cechą charakterystyczną 145 jest praktyczna tylna klapa bagażnika, która unosi się wraz z kawałkiem dachu. Sam bagażnik – spory.Motor
    Sportowe siedzenia i nietypowe detale ożywiają wnętrze Alfy.
    Sportowe siedzenia i nietypowe detale ożywiają wnętrze Alfy.Motor
    Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.
    Wnętrze zostało zaprojektowane z fantazją, ale jakość wykonania – tylko przeciętna. Starsze egzemplarze mają poziome wloty powietrza na konsoli centralnej, w nowszych (z silnikami TS) wloty są już okrągłe.Motor

    Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - podsumowanie

    Inne wersje

    Alfa Romeo 146
    Alfa Romeo 146Motor

    Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - cechy identyfikacyjne

    Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - cechy identyfikacyjne
    Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - cechy identyfikacyjneMotor
    • Szybko zużywające się zawieszenie, zwłaszcza jeśli chodzi o wahacze przednie.
    • W silnikach TS rozrząd o niskiej trwałości.
    • Awaryjny wariator faz rozrządu w jednostkach TS.
    • Awarie dwumasowego koła zamachowego w silnikach wysokoprężnych JTD.
    • Odpadające elementy tapicerki.
    • Wycieki oleju z silników benzynowych typu bokser.
    • Bardzo tanie i łatwo dostępne podstawowe części.
    • Udany, oszczędny silnik wysokoprężny 1.9 JTD.
    • Praktyczne nadwozie pięciodrzwiowej wersji 146.
    • Szybkie zużycie zawieszenia, zwłaszcza wahaczy przednich.
    • Paliwożerne silniki bokser, podatne na wycieki oleju.
    • Awaryjny wariator faz rozrządu.

    Dane techniczne: Alfa Romeo 145/146 (1994-2001) - wybrane wersje silnikowe

    Wersja
    1.7 B
    1.4 TS
    2.0 TS
    1.9 JTD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1712 cm3
    1370 cm3
    1969 cm3
    1910 cm3
    Układ cyl./zawory
    R4/16
    R4/8
    R4/16
    R4/8
    Moc maksymalna
    129 KM
    103 KM
    150 KM
    105 KM
    Maks. moment obr.
    148 Nm
    134 Nm
    280 Nm
    255 Nm
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    200 km/h
    185 km/h
    210 km/h
    185 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    9,8 s
    11,2 s
    8,4 s
    10,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,4
    8,6
    8,0
    6,1
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?