Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport - test

Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.
Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.Motor

Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport

Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor
Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport
Suzuki Kizashi 2.4 2WD SportMotor

Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport

Elektrycznie regulowane fotele są wygodne, a ilość miejsca we wnętrzu, także z tyłu, jest całkiem spora.
Elektrycznie regulowane fotele są wygodne, a ilość miejsca we wnętrzu, także z tyłu, jest całkiem spora.Motor
Prosty komputer pokładowy, klasyczne wskaźniki. Jest raczej bez fajerwerków.
Prosty komputer pokładowy, klasyczne wskaźniki. Jest raczej bez fajerwerków.Motor
Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.
Jakość plastików deski rozdzielczej jest wysoka. Konsola środkowa nie jest przeładowana przyciskami.Motor
Osiemanastocalowe koła i chromowane dodatki to wyposażenie standardowe. Dopłacamy tylko za lakier metalik.
Osiemanastocalowe koła i chromowane dodatki to wyposażenie standardowe. Dopłacamy tylko za lakier metalik.Motor
Silnik jest zbyt paliwożerny jak na obecne czasy. Szkoda, że to jedyna jednostka.
Silnik jest zbyt paliwożerny jak na obecne czasy. Szkoda, że to jedyna jednostka.Motor
Bagażnik ma przeciętną wielkość: japońskie 461 l widocznie uwzględnia wnękę koła zapasowego.
Bagażnik ma przeciętną wielkość: japońskie 461 l widocznie uwzględnia wnękę koła zapasowego.Motor
Goła blacha i głośnik nie pasują do auta wycenianego na 117 tys. zł.
Goła blacha i głośnik nie pasują do auta wycenianego na 117 tys. zł.Motor
Suzuki prezentuje się bardzo dynamicznie. Plus za efektowne końcówki wydechu.
Suzuki prezentuje się bardzo dynamicznie. Plus za efektowne końcówki wydechu.Motor

Zobacz również:

    Dane techniczne: Suzuki Kizashi 2.4 2WD Sport

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    2393 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    178 KM/6500
    Maks. moment obrotowy
    230 Nm/4000
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    465/182/147 cm
    Rozstaw osi
    270 cm
    Średnica zawracania
    11,0 m
    Masa/ładowność
    1475/525 kg
    Pojemność bagażnika
    461 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    63 l (Pb 95)
    Opony
    235/45 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    215 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,8 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,6/6,3/7,9
    Emisja dwutlenku węgla
    183 g/km
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,9 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    9,1 (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    17,4 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    39,7 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    40,0 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,4 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    11,4/8,6
    Cena wersji podstawowej**
    116 900 zł
    Cena
    116 900 zł
    *pomiary na wilgotnej nawierzchni; **z tym samym silnikiem