Subaru Uncharted nie ma sobie równych. Jeden przycisk i wjedziesz wszędzie

Odpowiednikiem Subaru Uncharted jest Toyota C-HR
Odpowiednikiem Subaru Uncharted jest Toyota C-HR Krzysztof MocekINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Subaru Uncharted to elektryczny odpowiednik Crosstreka
  2. Subaru Uncharted z nowym 14-calowym ekranem
  3. Pierwsze elektryczne Subaru z napędem na przednie koła
  4. Subaru Uncharted jest szybki, zwinny i cichy
  5. Subaru Uncharted wygląda niepozornie, ale to terenowy potwór
  6. Subaru Uncharted. Kiedy w sprzedaży i co z Solterrą?

Subaru Uncharted to elektryczny odpowiednik Crosstreka

Wnętrze samochodu osobowego z widocznymi tylnymi siedzeniami, butelkami wody w kieszeniach siedzeń oraz środkowym podłokietnikiem. Na zewnątrz widoczne inne zaparkowane pojazdy.
Wysokie osoby siedzące z tyłu, docenią dodatkową przestrzeń na nogi.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Subaru Uncharted z nowym 14-calowym ekranem

Widok na nowoczesną deskę rozdzielczą samochodu Subaru z dużym ekranem dotykowym na środku, wielofunkcyjną kierownicą oraz cyfrowym panelem wskaźników.
Wysoka jakość wykończenia oraz dobre spasowanie materiałów. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Pierwsze elektryczne Subaru z napędem na przednie koła

Nowoczesny, czerwony SUV o sportowej sylwetce stoi na pustym parkingu z elementami industrialnymi i zielenią w tle.
W topowej wersji, crossover wyposażony jest w dwa silniki elektryczne i napęd na wszystkie koła.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Przestronne wnętrze samochodu z widocznymi dwoma czarnymi, skórzanymi fotelami przednimi, kierownicą, deską rozdzielczą i konsolą środkową w nowoczesnym wykończeniu, drzwi od strony kierowcy otwarte, karoseria w kolorze pomarańczowym.
W kabinie nie brakuje pojemnych kieszeni, uchwytów i licznych schowków.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Subaru Uncharted jest szybki, zwinny i cichy

Czarny, nowoczesny samochód elektryczny jedzie po asfaltowym torze wyścigowym, otoczonym barierkami i wzgórzami w tle. Na masce i tablicy rejestracyjnej widoczne są charakterystyczne emblematy i nazwa modelu.
Subaru Uncharted łączy zwinność z komfortem. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu mniej niż pięć sekund.materiały prasowe

Subaru Uncharted wygląda niepozornie, ale to terenowy potwór

Samochód terenowy pokonuje strome, piaszczyste wzniesienie, otoczony przez niską roślinność, widoczny jest kurz unoszący się spod kół oraz niewielkie chmury na niebie.
Grip Control to system funkcjonujący niczym tempomat dla off-roadu. materiały prasowe

Subaru Uncharted. Kiedy w sprzedaży i co z Solterrą?

Zobacz również:

    Czerwony samochód osobowy typu SUV z czarnymi elementami nadwozia stoi zaparkowany na otwartym placu asfaltowym, w tle widoczne są drzewa i nasłonecznione wzgórza.
    Gama Subaru Uncharted obejmuje również dwa warianty z napędem na przednie koła. Krzysztof MocekINTERIA.PL
    Centralny ekran systemu multimedialnego samochodu wyświetlający statystyki dotyczące podróży, z informacjami o średniej prędkości, dystansie oraz szczegółowym wykresem, poniżej znajdują się cyfrowe sterowanie klimatyzacją i panel przycisków.
    Nowością we wnętrzu jest 14-calowy ekran systemu multimedialnego.Krzysztof MocekINTERIA.PL
    Przedni reflektor nowoczesnego samochodu w czerwonym lakierze, widoczny fragment maski oraz nadkola, detale lampy LED podkreślają dynamiczny charakter pojazdu.
    Reflektory składają się z 6 paneli LED. To nawiązanie do liczby gwiazd w logo marki.materiały prasowe
    Konsola centralna samochodu z nowoczesnym, obrotowym panelem zmiany biegów, przyciskami funkcyjnymi oraz dwoma panelami dotykowymi umieszczonymi w pobliżu dźwigni.
    Na pokładzie znalazły się również dwie bezprzewodowe ładowarki do smartfonów.Krzysztof MocekINTERIA.PL
    Dwa nowoczesne samochody elektryczne stojące obok siebie na otwartym placu, jeden w kolorze pomarańczowo-czarnym, drugi ciemnoszary, w tle nowoczesna betonowa konstrukcja dachu oraz fragment toru lub placu testowego.
    Subaru Uncharted trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Wcześniej na drogach zobaczymy nową Solterrę. Krzysztof MocekINTERIA.PL
    Baic 5 z LPG za 1 zł. Polacy znów pokochali nowe auta na gazINTERIA.PL