Nowe Cayenne. To ostatnie takie Porsche. Test wersji bazowej

Po 5 latach od debiutu modelu trzeciej generacji, Porsche odświeżyło Cayenne
Po 5 latach od debiutu modelu trzeciej generacji, Porsche odświeżyło Cayennemateriały prasowe
Po raz pierwszy tylne lampy w Cayenne połączyła świetlna belka
Po raz pierwszy tylne lampy w Cayenne połączyła świetlna belka materiały prasowe

Porsche Cayenne - bazowa wersja jeszcze mocniejsza

Porsche Cayenne Turbo GT. Dostępne wszędzie poza Europą, Japonią, Hongkongiem, Taiwanem, Indiami i Singapurem
Porsche Cayenne Turbo GT. Dostępne wszędzie poza Europą, Japonią, Hongkongiem, Taiwanem, Indiami i Singapuremmateriały prasowe

Porsche Cayenne 3.0 V6 - jak to jeździ

Porsche Cayenne w wersji bazowej napędza silnik V6 o pojemności 3 litrów
Porsche Cayenne w wersji bazowej napędza silnik V6 o pojemności 3 litrówmateriały prasowe
Nowe Cayenne wyjeżdża z salonu na obręczach o średnicy 20-, 21- lub 22 cali
Nowe Cayenne wyjeżdża z salonu na obręczach o średnicy 20-, 21- lub 22 calimateriały prasowe

Po czym widać, że nowe Cayenne faktycznie jest nowe?

Opcjonalnie reflektory HD Matrix LED mają po 32 tysiące lusterek w każdym kloszu
Opcjonalnie reflektory HD Matrix LED mają po 32 tysiące lusterek w każdym kloszumateriały prasowe

Najbardziej nowe, nowe Cayenne jest w środku

Z Cayenne zniknął analogowy obrotomierz. Panel zegarów wygląda jak wyjęty z Taycana
Z Cayenne zniknął analogowy obrotomierz. Panel zegarów wygląda jak wyjęty z Taycanamateriały prasowe

Pasażer też dostał "telewizor"

Ekran przed pasażerem zaprojektowano tak, by kierowca nie widział co się na nim wyświetla
Ekran przed pasażerem zaprojektowano tak, by kierowca nie widział co się na nim wyświetlamateriały prasowe

Ile pali nowe Porsche Cayenne?

Egzemplarz testowy dostał opcjonalny sportowy układ wydechowy z czterema końcówkami
Egzemplarz testowy dostał opcjonalny sportowy układ wydechowy z czterema końcówkamimateriały prasowe

Ile kosztuje nowe Porsche Cayenne?