Volkswagen Up! 1.0 High Up! - test

Wielka, czarna tylna szyba w rzeczywistości jest przyklejona do blaszanego stelaża.
Wielka, czarna tylna szyba w rzeczywistości jest przyklejona do blaszanego stelaża.Motor
Metoda pomiarowa wykazała, że pojemność rzeczywista w Up! to tylko 206 l. Według producenta zmieści się tu od 251 do 951 l.
Metoda pomiarowa wykazała, że pojemność rzeczywista w Up! to tylko 206 l. Według producenta zmieści się tu od 251 do 951 l.Motor
Można zaryzykować twierdzenie, że to najlepiej wykonana tablica przyrządów w tym segmencie. Kierownica regulowana tylko w pionie.
Można zaryzykować twierdzenie, że to najlepiej wykonana tablica przyrządów w tym segmencie. Kierownica regulowana tylko w pionie.Motor

Dane techniczne: Volkswagen Up! 1.0

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
999 cm3
Układ cylindrów/zawory
R3/12
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
75 KM/6200
Maks. moment obrotowy
95 Nm/3000
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
manualna/5-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./bębnowe
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
belka skrętna
Średnica zawracania
9,8 m
Masa/ładowność
929/436 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
251/951 l
Pojemność zbiornika paliwa
35 l (Pb 95)
Opony
185/50 R16
Wymiar (dł./szer./wys.)
354/164/162 cm
Rozstaw osi
242 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
171 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,2 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
5,9/4,0/4,7
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,1 s
Elastyczność 60-100 km/h
17,8 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
22,7 s (5. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
52,2 m*
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,5 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
5,9/4,9
*pomiar na mokrej jezdni