Volkswagen Golf GTI ma 265 KM i zadziwia uniwersalnością. Jak dwa auta w jednym

Volkswagen Golf GTI po liftingu. Mocniej, szybciej i bez wad poprzednika
Volkswagen Golf GTI po liftingu. Mocniej, szybciej i bez wad poprzednika Krzysztof MocekINTERIA.PL
Czerwony Volkswagen Golf GTI zaparkowany na drodze asfaltowej obok zielonego zbocza z dużym wapiennym głazem, na pierwszym planie widoczna trawa i żółte kwiaty.
Volkswagen wysłuchał opinii klientów i w odświeżonej wersji sportowego Golfa wprowadził sporo poprawek. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Nowe zderzaki w Volkswagenie Golfie GTI to zaledwie początek

Czerwona sportowa osobówka marki Volkswagen GTI z widoczną przednią atrapą chłodnicy, reflektorami LED oraz polską tablicą rejestracyjną, pojazd stoi na poboczu obok asfaltowej drogi.
Modyfikacje zewnętrzne objęły między innymi lekko przeprojektowany przedni zderzak. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Volkswagen udowadnia, że wsłuchuje się w głosy klientów

Nowoczesne wnętrze samochodu marki Volkswagen z cyfrowym zestawem wskaźników, dużym ekranem dotykowym pośrodku deski rozdzielczej oraz sportową kierownicą. Tło stanowi widok lasu za szybą.
Więcej zmian zauważymy we wnętrzu. Nowością jest m.in. system multimedialny w formie tabletu. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Nowy Golf GTI po liftingu zachowuje wszystkie zalety poprzednika

Wnętrze czerwonego samochodu z dobrze widocznym przednim fotelem obszytym materiałem w kratkę oraz napisem GTI na oparciu, z elementami konsoli środkowej i kierownicą po lewej stronie.
Fotele w kratę to znak szczególny Golfów GTI. Taką tapicerkę miały już pierwsze modele. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Nowy Volkswagen Golf GTI jest mocniejszy i jeszcze szybszy

Komora silnika samochodu z widocznym nowoczesnym silnikiem, akumulatorem, filtrem powietrza i zbiornikiem płynu chłodniczego.
Dwulitrowy silnik turbo zyskał 20 KM, osiągając teraz 265 KM. Jednostka pracuje w wyższym zakresie obrotów.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Volkswagen Golf GTI to dwa samochody w jednym

Czerwony samochód marki Volkswagen Golf stoi zaparkowany na poboczu przy drodze otoczonej lasem, widoczne sportowe felgi i detale modelu GTI, auto skierowane tyłem.
Wrażenia z jazdy potęguje adaptacyjne zawieszenie DCC, które oferuje aż 15 różnych ustawień. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Cyfrowy panel zegarów samochodu z czerwonymi i białymi wskaźnikami, wyświetlaczami temperatury, prędkości, stanu paliwa, przejechanych kilometrów oraz z różnymi ikonami informacyjnymi.
8l na 100 km to wynik raczej z tych niższych. Jeżdżąc dynamicznie należy spodziewać się wyższych wartości spalania. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Ile kosztuje VW Golf GTI? Ceny w polskich salonach

Czerwony samochód Volkswagen Golf GTI zaparkowany na wybrukowanym placu w otoczeniu zielonego, gęstego lasu, widok od tyłu lekko z boku.
Katalogowa cena nowego Golfa GTI wynosi 167 890 zł. Sporo, ale taka jest cena dobrej zabawy. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Czerwony samochód Volkswagen GTI zaparkowany przy barierce ochronnej, eksponując przednie koło, felgę o nowoczesnym wzorze i charakterystyczne logo marki
19-calowe felgi Queenstown idealnie współgrają z linią nadwozia sportowego Golfa.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Czerwony samochód osobowy marki Volkswagen zaparkowany przy krawędzi asfaltowej drogi o wyścigowym malowaniu, w tle gęsty las.
Nowy Golf GTI przyspiesza szybciej od poprzednika. 0 do 100 km/h "robi" teraz w 5,9 sekundy. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Kolorowy ekran systemu multimedialnego w samochodzie wyświetlający mapę nawigacji, wskazania trasy, ikonę stacji benzynowej Shell, rozgłośnię radiową, aktualny zasięg pojazdu oraz szczegóły klimatyzacji i temperatury.
Centralny wyświetlacz dotykowy przybrał formę wystającego tabletu. Na szczęście system reaguje szybko. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Wnętrze nowoczesnego samochodu z widocznym fragmentem deski rozdzielczej, czerwonym akcentem dekoracyjnym oraz bocznym lusterkiem odbijającym zielony las za szybą.
Przez całą szerokość kokpitu przebiega dekor przypominający włókno węglowe. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Czerwony grill samochodu z widocznym emblematem GTI na czarnym pasku, detale nadwozia podkreślone refleksami światła.
Zaprezentowany w 1976 roku Golf GTI, szybko stał się punktem odniesienia dla wielu przyszłych hot hatchy.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Ekran dotykowy systemu multimedialnego samochodu prezentujący wybór trybu jazdy z opcjami Eco, Comfort, Sport i Individual oraz ikonę aktywnej funkcji Apple CarPlay, z widocznymi wskaźnikami temperatury, klimatyzacji i godziny.
Różnice między trybem „Eco” a „Sport” są wyraźne i wpływają na kulturę pracy silnika. Krzysztof MocekINTERIA.PL
Volvo For Safety w Warszawie. Dachowałem i nic mi się nie stałoSzczepan MroczekINTERIA.PL