Skoda Fabia 1.6 TDI Monte Carlo - test

Trudno oprzeć się wrażeniu, że Skoda Fabia Monte Carlo to samochód sportowy.
Trudno oprzeć się wrażeniu, że Skoda Fabia Monte Carlo to samochód sportowy.Motor
Kierownica oraz dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego pokryto skórą. Na pedałach są nakładki z nierdzewnej stali.
Kierownica oraz dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego pokryto skórą. Na pedałach są nakładki z nierdzewnej stali.Motor

Skoda Fabia 1.6 TDI Monte Carlo

Fotele kierowcy i pasażera są bardziej wyprofilowane.
Fotele kierowcy i pasażera są bardziej wyprofilowane.Motor
Kierownica oraz dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego pokryto skórą. Na pedałach są nakładki z nierdzewnej stali.
Kierownica oraz dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego pokryto skórą. Na pedałach są nakładki z nierdzewnej stali.Motor
Wnętrze reflektorów projekcyjnych jest przyciemniane.
Wnętrze reflektorów projekcyjnych jest przyciemniane.Motor
Fabia Monte Carlo standardowo ma czarny dach, lusterka i listwy ozdobne.
Fabia Monte Carlo standardowo ma czarny dach, lusterka i listwy ozdobne.Motor
Trudno oprzeć się wrażeniu, że Skoda Fabia Monte Carlo to samochód sportowy.
Trudno oprzeć się wrażeniu, że Skoda Fabia Monte Carlo to samochód sportowy.Motor

Dane techniczne: Skoda Fabia 1.6 TDI Monte Carlo

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
Moc maksymalna
105 KM/4400
Maks. moment obrotowy
250 Nm/1500
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
man./5-biegowa
Pojemność bagażnika (min./maks.)
315/1180 l
Opony
205/40 R17
Wymiar (dł./szer./wys.)
400/164/150 cm
Rozstaw osi
245 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
5,1/3,6/4,2
Średnie zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
6,4/4,8
Cena
66 200 zł
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?