Renault Twingo 0.9 TCe - krok do tyłu?

Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL

Renault Twingo 0.9 TCe

Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeInformacja prasowa (moto)
  1. Banalnie prosta obsługa. Renault oparło się pokusie upchania wszystkich funkcji do ekranu dotykowego (zajmuje centralną część deski rozdzielczej) i tymi podstawowymi związanymi z obsługą klimatyzacji czy nawet radia można sterować bez odrywania wzroku od drogi. Brawo.
  2. Dość sporo miejsca w kabinie. Wysoko poprowadzona linia dachu daje poczucie przestronności.
  3. Cena. Renault nie przesadza z ceną, choć taki wystylizowany pojazd można było sprzedawać nieco drożej, tym bardziej , że w Polsce odegra on zapewne drugoplanową rolę i raczej trafi do bogatych nabywców. 
  4. Mimo wszystko pozytywnie oceniamy bagażnik. Ma regularne kształty i przyzwoitą pojemność.
  5. Oryginalność. Mimo niskiej ceny, jest to samochód, który nie wygląda jak produkt budżetowy.
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL
  1. Okna w tylnych drzwiach można jedynie uchylać. To irytujące dla pasażerów, którzy podróżują w drugim rzędzie. Takiej dyskryminacji mówimy stanowcze nie.
  2. Na niektórych elementach silnika (osłony, połączenia  śrubowe) pojawiła się już wyraźna korozja. Oznacza to, że odkręcenie czegokolwiek w przyszłości może sprawiać problemy.
  3. Sama koncepcja samochodu z silnikiem z tyłu - służy chyba wyłącznie redukcji kosztów produkcji. Trudno znaleźć jej funkcjonalne uzasadnienie poza niezłą zwrotnością auta.
  4. Przycisk do otwierania klapy bagażnika znajduje się obok oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej a nie pod samą klapą, gdzie bezskutecznie szuka go większość kierowców. Możliwe jest zwalnianie zamka za pomocą pilota, ale trzeba przytrzymywać odpowiedni przycisk aż 3-4 sekundy, co jest trochę nienaturalne.
  5. Podczas testu zepsuł się wskaźnik paliwa. Cały czas pokazywał pełny zbiornik.
Renault Twingo 0.9 TCe
Renault Twingo 0.9 TCeINTERIA.PL