Range Rover Evoque Si4 9AT - test

Modernizacja jest wyjątkowo dyskretna. Zmienił się jedynie kształt lusterek.
Modernizacja jest wyjątkowo dyskretna. Zmienił się jedynie kształt lusterek.Motor
Range Rover Evoque przed liftingiem
Range Rover Evoque przed liftingiemMotor
Świetnie wykonana deska rozdzielcza z seryjnym zestawem multimedialnym, którego menu jest nieco zawiłe. Kierownica została przeładowana przyciskami. Zegary są czytelne, ale obsługa komputera pokładowego – wymaga przyzwyczajenia.
Świetnie wykonana deska rozdzielcza z seryjnym zestawem multimedialnym, którego menu jest nieco zawiłe. Kierownica została przeładowana przyciskami. Zegary są czytelne, ale obsługa komputera pokładowego – wymaga przyzwyczajenia.Motor

Zobacz również:

    Range Rover Evoque Si4 9AT

    Magia 9 biegów – przy 110 km/h obrotomierz wskazuje poniżej 2000 obr./min.
    Magia 9 biegów – przy 110 km/h obrotomierz wskazuje poniżej 2000 obr./min.Land Rover
    Range Rover Evoque przed liftingiem.
    Range Rover Evoque przed liftingiem.Motor
    Szerokie wnętrze. Niestety z tyłu miejsca jest znacznie mniej niż np. w BMW X1.
    Szerokie wnętrze. Niestety z tyłu miejsca jest znacznie mniej niż np. w BMW X1.Motor
    Przeciętna ilość miejsca z przodu. Fotele są dobrze wyprofilowane i wygodne.
    Przeciętna ilość miejsca z przodu. Fotele są dobrze wyprofilowane i wygodne.Motor
    240-konny silnik jest dynamiczny i ma szybką odpowiedź na dodanie gazu.
    240-konny silnik jest dynamiczny i ma szybką odpowiedź na dodanie gazu.Motor
    Bardzo dobry tryb ręczny obsługuje się za pomocą łopatek przy kierownicy.
    Bardzo dobry tryb ręczny obsługuje się za pomocą łopatek przy kierownicy.Motor
    Terrain Response pozwala na wybór 1 z 4 trybów jazdy.
    Terrain Response pozwala na wybór 1 z 4 trybów jazdy.Motor
    Pokrętło wyboru biegu unosi się po uruchomieniu silnika.
    Pokrętło wyboru biegu unosi się po uruchomieniu silnika.Motor
    Świetnie wykonana deska rozdzielcza z seryjnym zestawem multimedialnym, którego menu jest nieco zawiłe. Kierownica została przeładowana przyciskami. Zegary są czytelne, ale obsługa komputera pokładowego – wymaga przyzwyczajenia.
    Świetnie wykonana deska rozdzielcza z seryjnym zestawem multimedialnym, którego menu jest nieco zawiłe. Kierownica została przeładowana przyciskami. Zegary są czytelne, ale obsługa komputera pokładowego – wymaga przyzwyczajenia.Motor
    Bagażnik ma pojemność 575-1445 l. Za dopłatą kryje pod podłogą „dojazdówkę”.
    Bagażnik ma pojemność 575-1445 l. Za dopłatą kryje pod podłogą „dojazdówkę”.Motor
    Modernizacja jest wyjątkowo dyskretna. Zmienił się jedynie kształt lusterek.
    Modernizacja jest wyjątkowo dyskretna. Zmienił się jedynie kształt lusterek.Motor
    Range Rover Evoque Si4 9AT
    Range Rover Evoque Si4 9ATMotor

    Range Rover Evoque Si4 9AT - podsumowanie

    • wysoka jakość wykonania,
    • bogate wyposażenie seryjne,
    • pewne właściwości jezdne,
    • dobry komfort jazdy,
    • sprawnie działająca skrzynia automatyczna,
    • mnogość płatnych opcji
    • bardzo wysoka cena zakupu,
    • przeciętna ilość miejsca w kabinie,
    • utrudniona obsługa

    Dane techniczne: Range Rover Evoque Si4 9AT

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1999 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    240 KM/5500
    Maks. moment obrotowy
    340 Nm/1750
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./9-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    436/199/164 cm
    Rozstaw osi
    266 cm
    Średnica zawracania
    11,3 m
    Masa/ładowność
    1640/710 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    575/1445 l
    Poj. zbiornika paliwa
    68 l (Pb 95)
    Opony
    235/55 R19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    217 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,6 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,3 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    37,2 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    37,5 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,9 dB
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,4
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,3/6,4/7,8
    Teoretyczny zasięg
    870 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    11,6/7,4/9,5
    Rzeczywisty zasięg
    710 km
    Cena wersji podstawowej**
    197 200 zł
    Cena
    235 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem