Porsche 911 Carrera GTS – przyprawiona na ostro

Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTSINTERIA.PL
Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTSINTERIA.PL

Porsche 911 Carrera GTS - jak zrobiono z niego maszynę na tor

Porsche 911 Carrera GTS to model nieco tylko mocniejszy od 4S, ale nasz egzemplarz skonfigurowano tak, aby zadowolił kierowców, którzy zamierzają często wybierać się na tor wyścigowy.
Porsche 911 Carrera GTS to model nieco tylko mocniejszy od 4S, ale nasz egzemplarz skonfigurowano tak, aby zadowolił kierowców, którzy zamierzają często wybierać się na tor wyścigowy.INTERIA.PL
Kubełki wykończono skórą i alcantarą, natomiast tylna część oparć to włókno węglowe.
Kubełki wykończono skórą i alcantarą, natomiast tylna część oparć to włókno węglowe.INTERIA.PL
... na koło kierownicy. Pokrętłem wybieramy tryb "zwykły", sportowy, sportowy plus lub indywidualny, który możemy skonfigurować w ustawieniach auta. Wpływają one na pracę silnika, zawieszenia oraz układu kierowniczego.
... na koło kierownicy. Pokrętłem wybieramy tryb "zwykły", sportowy, sportowy plus lub indywidualny, który możemy skonfigurować w ustawieniach auta. Wpływają one na pracę silnika, zawieszenia oraz układu kierowniczego.INTERIA.PL
Pozbawiona przełączników kierownica pokryta alcantarą, którą znajdziemy także na dźwigni zmiany biegów i dolnej części deski rozdzielczej. Podkreśla to ekskluzywność, ale i nacisk na sportowe emocje.
Pozbawiona przełączników kierownica pokryta alcantarą, którą znajdziemy także na dźwigni zmiany biegów i dolnej części deski rozdzielczej. Podkreśla to ekskluzywność, ale i nacisk na sportowe emocje.INTERIA.PL
A gdzie pokrętła i dźwignie do regulacji? Nie ma - kubełki w Porsche ustawiamy jedynie wzdłużnie. Producent nie przewidział nawet możliwości ustawienia pochylenia oparcia. Atmosferę luksusu podkreślają dla odmiany skórzane progi wewnętrzne (5142 zł dopłaty) oraz nakładki na progi zewnętrzne z włókna węglowego (5815 zł).
A gdzie pokrętła i dźwignie do regulacji? Nie ma - kubełki w Porsche ustawiamy jedynie wzdłużnie. Producent nie przewidział nawet możliwości ustawienia pochylenia oparcia. Atmosferę luksusu podkreślają dla odmiany skórzane progi wewnętrzne (5142 zł dopłaty) oraz nakładki na progi zewnętrzne z włókna węglowego (5815 zł).INTERIA.PL
Spartańskiego wnętrza ciąg dalszy - w wersji GTS możemy zrezygnować z tylnej kanapy (bezpłatnie). Otrzymujemy w zamian nieco więcej miejsca na bagaże.
Spartańskiego wnętrza ciąg dalszy - w wersji GTS możemy zrezygnować z tylnej kanapy (bezpłatnie). Otrzymujemy w zamian nieco więcej miejsca na bagaże.INTERIA.PL
Jak to osiągnięto? Na przykład dobierając kubełkowe fotele, które wraz z pakietem pamięci (ustawienie lusterek i kolumny kierowniczej), kosztują 20 169 zł.
Jak to osiągnięto? Na przykład dobierając kubełkowe fotele, które wraz z pakietem pamięci (ustawienie lusterek i kolumny kierowniczej), kosztują 20 169 zł.INTERIA.PL
Coraz rzadszy wybór klientów Porsche, ale dla purystów jedyny słuszny - świetnie pracująca, manualna skrzynia o siedmiu przełożeniach.
Coraz rzadszy wybór klientów Porsche, ale dla purystów jedyny słuszny - świetnie pracująca, manualna skrzynia o siedmiu przełożeniach.INTERIA.PL
To akurat znajdziemy w każdym Porsche 911, ale tak rozbudowany zestaw wskaźników jest godny auta wyczynowego. Kiedyś występował też w Panamerze i Cayenne, obecnie znajdziemy go tylko w 911.
To akurat znajdziemy w każdym Porsche 911, ale tak rozbudowany zestaw wskaźników jest godny auta wyczynowego. Kiedyś występował też w Panamerze i Cayenne, obecnie znajdziemy go tylko w 911.INTERIA.PL
Pod dźwignią zmiany biegów panel do sterowania najważniejszymi funkcjami samochodu. Po lewej utwardzanie zawieszenia (16 525 zł) oraz dezaktywacja ESP i kontroli trakcji, a po prawej unoszenie spojlera, aktywacja sportowego wydechu (seryjny), podnoszenie przedniej osi (11 630 zł) oraz... dezaktywacja systemu start/stop. Próżno tu szukać wyboru trybów jazdy (przypominają o nich jedynie zaślepki) - po modernizacji zostały one przeniesione...
Pod dźwignią zmiany biegów panel do sterowania najważniejszymi funkcjami samochodu. Po lewej utwardzanie zawieszenia (16 525 zł) oraz dezaktywacja ESP i kontroli trakcji, a po prawej unoszenie spojlera, aktywacja sportowego wydechu (seryjny), podnoszenie przedniej osi (11 630 zł) oraz... dezaktywacja systemu start/stop. Próżno tu szukać wyboru trybów jazdy (przypominają o nich jedynie zaślepki) - po modernizacji zostały one przeniesione...INTERIA.PL
Na środku deski rozdzielczej króluje charakterystyczny zegarek, który ma również funkcję stopera. Przydatne, kiedy chcemy poszaleć na torze.
Na środku deski rozdzielczej króluje charakterystyczny zegarek, który ma również funkcję stopera. Przydatne, kiedy chcemy poszaleć na torze.INTERIA.PL
Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTSINTERIA.PL
Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTS INTERIA.PL
Porsche 911 GTS. Jeździmy…INTERIA.PL
Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTS INTERIA.PL
Porsche 911 Carrera GTS
Porsche 911 Carrera GTSINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?