Porównanie: Fiat Doblo, Peugeot Partner, Volkswagen Caddy

Peugeot Partner sprawia wrażenie najbardziej dopracowanego. Na ten samochód bez wstydu można zamienić każde popularne kombi.
Peugeot Partner sprawia wrażenie najbardziej dopracowanego. Na ten samochód bez wstydu można zamienić każde popularne kombi.Motor
Deska rozdzielcza osobowego Doblo ma dużo schowków i półek.
Deska rozdzielcza osobowego Doblo ma dużo schowków i półek.Motor
Wzornictwo jest ciekawe. System ESP jest sterowany pokrętłem.
Wzornictwo jest ciekawe. System ESP jest sterowany pokrętłem.Motor
Wnętrze Caddy jest poprawne, ale niczym szczególnym nie zachwyca.
Wnętrze Caddy jest poprawne, ale niczym szczególnym nie zachwyca.Motor

Porównanie: Fiat Doblo, Peugeot Partner, Volkswagen Caddy

Wygodne fotele Partnera dobrze spisują się w dłuższych trasach i mają podłokietniki.
Wygodne fotele Partnera dobrze spisują się w dłuższych trasach i mają podłokietniki.Motor
Partner ma najszerszą przestrzeń bagażową. Za trzy oddzielne fotele z tyłu trzeba dopłacić.
Partner ma najszerszą przestrzeń bagażową. Za trzy oddzielne fotele z tyłu trzeba dopłacić.Motor
Silnik HDi sprawia najlepsze wrażenie. Jest bardzo oszczędny i bardzo harmonijnie rozwija moc
Silnik HDi sprawia najlepsze wrażenie. Jest bardzo oszczędny i bardzo harmonijnie rozwija mocMotor
Wzornictwo jest ciekawe. System ESP jest sterowany pokrętłem.
Wzornictwo jest ciekawe. System ESP jest sterowany pokrętłem.Motor
Silnik VW pracuje poprawnie i nie jest paliwożerny. Ma jednak najniższą moc spośród testowanych aut.
Silnik VW pracuje poprawnie i nie jest paliwożerny. Ma jednak najniższą moc spośród testowanych aut.Motor
Fotele Doblo niestety nie są szczytem wygody. Za to przestronność we wnętrzu jest pierwszorzędna.
Fotele Doblo niestety nie są szczytem wygody. Za to przestronność we wnętrzu jest pierwszorzędna.Motor
Bagażnik Doblo jest największy spośród całej trójki. 790 l to parametr nieosiągalny dla żadnego kombi.
Bagażnik Doblo jest największy spośród całej trójki. 790 l to parametr nieosiągalny dla żadnego kombi.Motor
Deska rozdzielcza osobowego Doblo ma dużo schowków i półek.
Deska rozdzielcza osobowego Doblo ma dużo schowków i półek.Motor
Mimo dobrych parametrów katalogowych, silnik Doblo nie zachwyca. Dużo pali i reaguje z opóźnieniem.
Mimo dobrych parametrów katalogowych, silnik Doblo nie zachwyca. Dużo pali i reaguje z opóźnieniem.Motor
Fotele są całkiem wygodne. Jednak największą zaletą jest tu praktycznie niebrudząca się tapicerka.
Fotele są całkiem wygodne. Jednak największą zaletą jest tu praktycznie niebrudząca się tapicerka.Motor
Caddy ma najwyższy bagażnik (do sufitu), ale pod względem pojemności ustępuje temu z Doblo.
Caddy ma najwyższy bagażnik (do sufitu), ale pod względem pojemności ustępuje temu z Doblo.Motor
Wnętrze Caddy jest poprawne, ale niczym szczególnym nie zachwyca.
Wnętrze Caddy jest poprawne, ale niczym szczególnym nie zachwyca.Motor
Peugeot Partner sprawia wrażenie najbardziej dopracowanego. Na ten samochód bez wstydu można zamienić każde popularne kombi.
Peugeot Partner sprawia wrażenie najbardziej dopracowanego. Na ten samochód bez wstydu można zamienić każde popularne kombi.Motor
To właśnie francuski kombivan jest najbardziej "osobowym" samochodem z całej testowanej trójki.
To właśnie francuski kombivan jest najbardziej "osobowym" samochodem z całej testowanej trójki.Motor
Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi VTC
Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi VTCMotor
VW Caddy 1.6 TDI Trendline
VW Caddy 1.6 TDI TrendlineMotor
Fiat Doblo 1.6 M-Jet Dynamic
Fiat Doblo 1.6 M-Jet DynamicMotor

Dane techniczne: Fiat Doblo, Peugeot Partner, Volkswagen Caddy

Dane techniczne
Fiat Doblo
Peugeot Partner
Volkswagen Caddy
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
1560 cm3
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
Układ
poprzeczny
poprzeczny
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk common rail
wtrysk common rail
wtrysk common rail
Moc maksymalna
105 KM/4000
110 KM/4000
102 KM/4400
Maks. moment obrotowy
290 Nm/1500
240 Nm/1750
250 Nm/1500
Napęd
przedni
przedni
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
man./5-biegowa
man./5-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
tarczowe went./tarcz.
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
McPherson
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
belka skrętna
oś sztywna
Masa/ładowność
1410/705 kg
1426/639 kg
1510/754 kg
Średnica zawracania
11,2 m
12,0 m
11,3 m
Pojemność bagażnika (min./maks.)
790/3200 l
675/3000 l
750/2800 l
Pojemność zbiornika paliwa
66 l (ON)
60 l (ON)
60 l (ON)
Wymiar (dł./szer./wys.)
439/183/185 cm
438/181/181 cm
441/180/183 cm
Rozstaw osi
276 cm
273 cm
268 cm
Opony
195/60 R16
215/55 R16
195/65 R15
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
164 km/h
172 km/h
168 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,4 s
12,2 s
12,9 s
Zużycie paliwa
(miasto/trasa/średnie w l/100 km)
6,1/4,7/5,2
6,1/4,9/5,3
5,9/4,7/5,1
Emisja dwutlenku węgla
138 g/km
140 g/km
134 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,5 s
13,2 s
13,5 s
Elastyczność 60-100 km/h
8,8 s (4. bieg)
12,2 s (4. bieg)
11,7 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
14,9 s (6. bieg)
16,6 s (5. bieg)
17,0 s (5. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
40,2 m
39,6 m
41,2 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
40,0 m
40,8 m
41,2 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
70,8 dB
69,8 dB
70,3 dB
Zużycie paliwa
(miasto/trasa w l/100 km)
8,8/6,0
7,4/5,4
7,3/5,6