Peugeot RCZ R - test

Peugeot RCZ R
Peugeot RCZ RAuto Moto
Ładna, poukładana deska rozdzielcza, ale przydałoby się tu więcej charakterystycznych dla modelu „R” detali.
Ładna, poukładana deska rozdzielcza, ale przydałoby się tu więcej charakterystycznych dla modelu „R” detali.Auto Moto
Silnik RCZ R został zbudowany przez dział sportowy francuskiej marki, zajmujący się autami wyczynowymi. Oparty jest na 200-konnym 1.6 THP, ale ma m.in. wzmocniony blok, kute tłoki i nowe korbowody. Jego turbosprężarkę zasilają dwa kanały.
Silnik RCZ R został zbudowany przez dział sportowy francuskiej marki, zajmujący się autami wyczynowymi. Oparty jest na 200-konnym 1.6 THP, ale ma m.in. wzmocniony blok, kute tłoki i nowe korbowody. Jego turbosprężarkę zasilają dwa kanały.Peugeot

Peugeot RCZ R - podsumowanie

Peugeot RCZ R

Peugeot RCZ R
Peugeot RCZ RAuto Moto
Bardzo wydajne hamulce z czterotłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy wynoszącej aż 38 cm. Efekt to droga hamowania (na ciepło) na dystansie jedynych 33,1 m.
Bardzo wydajne hamulce z czterotłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy wynoszącej aż 38 cm. Efekt to droga hamowania (na ciepło) na dystansie jedynych 33,1 m.Auto Moto
Peugeot RCZ R
Peugeot RCZ RAuto Moto
Fotele mają ogromny zakres regulacji wzdłużnej i zapewniają dobre trzymanie ciała w zakrętach. Niestety, brakuje podparcia dolnej części ud.
Fotele mają ogromny zakres regulacji wzdłużnej i zapewniają dobre trzymanie ciała w zakrętach. Niestety, brakuje podparcia dolnej części ud.Auto Moto
Ładna, poukładana deska rozdzielcza, ale przydałoby się tu więcej charakterystycznych dla modelu „R” detali.
Ładna, poukładana deska rozdzielcza, ale przydałoby się tu więcej charakterystycznych dla modelu „R” detali.Auto Moto

Inne modele z mocnymi silnikami 1.6

Opel Corsa OPC Nurburgring Edition
Opel Corsa OPC Nurburgring EditionOpel
Mini John Cooper Works GP
Mini John Cooper Works GPMini

Dane techniczne

Dane techniczne: Peugeot RCZ R

SILNIK
benz., turbo, R4, 16V, umieszczony poprz. z przodu, wtrysk bezpośredni
pojemność
1598 cm3
średnica cyl./skok tł.
77,0/85,0 mm
stopień sprężania
9,2:1
moc maksymalna
199 kW/270 KM
przy obrotach
6000/min
maks. moment obr.
330 Nm
przy obrotach
1900/min
UKŁAD JEZDNY
przeniesienie napędu
na koła przednie, skrzynia man., 6-biegowa
zawieszenie przód
niezależne typu McPherson
zawieszenie tył
belka skrętna
opony testowe/hamulce
235/40 ZR19, przód – tarcze went., tył – tarcze
NADWOZIE
długość/rozstaw osi
429,0/262,0 cm
szerokość/wysokość
185,0/136,0 cm
pojemność bagażnika
321-639 l

Pomiary testowe

Pomiary testowe: Peugeot RCZ R

PRZYSPIESZENIA
0-100 km/h
6,1 s (5,9 s*)
60-100 km/h (IV bieg)
4,3 s
80-120 km/h (VI bieg)
6,8 s
prędkość maksymalna
250 km/h*
DROGI HAMOWANIA
100-0 km/h zimne
34,7 m
100-0 km/h rozgrzane
33,1 m
ZUŻYCIE PALIWA
śred. zużycie wg prod.
6,3 l/100 km
śred. zużycie w teście
7,5 l/100 km
pojemność zbiornika paliwa
55 l
zasięg wg spalania test.
733 km
*dane fabryczne

Ceny

Ceny: Peugeot RCZ R

najniższa
153 000 zł
egz. testowego
163 650 zł