Peugeot 408 PHEV. Hybryda, a i tak pali 9 na 100

Peugeot 408 obecny jest na rynku od niemal dwóch lat
Peugeot 408 obecny jest na rynku od niemal dwóch latMichał DomańskiINTERIA.PL

Również wnętrze Peugeota 408 to ciekawy projekt

I-Cockpit to znak rozpoznawczy wnętrz modeli Peugeota
I-Cockpit to znak rozpoznawczy wnętrz modeli PeugeotaMichał DomańskiINTERIA.PL
Zdjęcie tego nie oddaje, ale Peugeot 408 ma zegary 3D
Zdjęcie tego nie oddaje, ale Peugeot 408 ma zegary 3DMichał DomańskiINTERIA.PL
Peugeot 408 ma dwa centralne wyświetlacze - dolny to konfigurowalne skróty
Peugeot 408 ma dwa centralne wyświetlacze - dolny to konfigurowalne skrótyMichał DomańskiINTERIA.PL

Peugeot 408 ma trochę za mały bagażnik, ale nie bez powodu

W testowanym egzemplarzu 408 fotele pokryte były skórą i miały elektryczną regulację oraz masaż
W testowanym egzemplarzu 408 fotele pokryte były skórą i miały elektryczną regulację oraz masażMichał DomańskiINTERIA.PL
Tylna kanapa 408 zapewnia zadowalającą ilość miejsca
Tylna kanapa 408 zapewnia zadowalającą ilość miejscaMichał DomańskiINTERIA.PL
Peugeot 408 PHEV 225 ma mniejszy bagażnik niż czysto benzynowa odmiana. Ponadto nie ma miejsca na schowanie kabli do ładowania baterii
Peugeot 408 PHEV 225 ma mniejszy bagażnik niż czysto benzynowa odmiana. Ponadto nie ma miejsca na schowanie kabli do ładowania bateriiMichał DomańskiINTERIA.PL

Peugeot 408 PHEV 225 - osiągi i spalanie

Niewielki przełącznik automatycznej skrzyni biegów spotkamy obecnie we wszystkich modelach Peugeota
Niewielki przełącznik automatycznej skrzyni biegów spotkamy obecnie we wszystkich modelach PeugeotaMichał DomańskiINTERIA.PL
Peugeot 408 to trochę liftback, trochę crossover - według producenta jest on fastbackiem
Peugeot 408 to trochę liftback, trochę crossover - według producenta jest on fastbackiemMichał DomańskiINTERIA.PL

Największa wada Peugeota 408

Peugeot 408 prezentuje się całkiem muskularnie
Peugeot 408 prezentuje się całkiem muskularnieMichał DomańskiINTERIA.PL
Tylne światła z efektem 3D oraz subtelny spojler
Tylne światła z efektem 3D oraz subtelny spojlerMichał DomańskiINTERIA.PL

Peugeot 408 PHEV 225 - cena i podsumowanie

Peugeot 408 ma wąskie matrycowe reflektory oraz "kły" świateł do jazdy dziennej
Peugeot 408 ma wąskie matrycowe reflektory oraz "kły" świateł do jazdy dziennejMichał DomańskiINTERIA.PL
Peugeot 408 PHEV 225
Peugeot 408 PHEV 225Michał DomańskiINTERIA.PL

Peugeot 408 PHEV 225 GT

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
R4, t. benz.
Pojemność
1598 ccm 
Moc
180 KM 
Moc przedniego silnika el.
110 KM 
Maksymalna moc układu
225 KM 
Maksymalny moment układu
360 Nm 
Pojemność baterii
12,4 kWh
Skrzynia biegów
8b automatyczna 
Napęd
na przód
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Prędkość maksymalna
233 km/h 
Zasięg elektryczny
64 km
Średnie spalanie
1,4 l/100 km
Wymiary 
Długość
4687 mm
Szerokość
1848 mm 
Wysokość
1478 mm 
Rozstaw osi
2787 mm 
Pojemność bagażnika
454 l
Wyposażenie 
19-calowe felgi aluminiowe, światła matrycowe, elektryczna klapa bagażnika, asystent pasa ruchu, system unikania kolizji, system rozpoznawania znaków drogowych, tempomat, monitorowanie martwego pola, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył, przednie fotele podgrzewane, tapicerka ze skóry i alcantary, wirtualne zegary, nawigacja z ekranem 10 cali.
Cena
216 050 zł