Nowe S 63 nie uznaje kompromisów. Sprawdzam najmocniejszą "S-kę" w historii

Mercedes-AMG S 63 E Performance na Großglockner Hochalpenstraße
Mercedes-AMG S 63 E Performance na Großglockner HochalpenstraßeJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mercedes-AMG S 63 E Performance nie krzyczy z daleka, że ma ponad 800 KM i 1430 Nm
Mercedes-AMG S 63 E Performance nie krzyczy z daleka, że ma ponad 800 KM i 1430 NmJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - najmocniejsza “S-ka" w historii

Mercedes-AMG S 63 E Performance - moc i osiągi

Silnik
4.0 V8 BiTurbo + silnik elektryczny
Skrzynia
automatyczna, 9-biegowa
Napęd
na wszystkie koła, 4MATIC
Moc silnika spalinowego
612 KM & 900 Nm
Moc silnika elektrycznego
190 KM & 320 Nm
Moc układu napędowego
802 KM & 1430 Nm
0-100 km/h
3,3 s
Prędkość maks.
290 km/h
Poj. akumulatora
10,5 kWh netto
 Zasięg w trybie elek.
30 kilometrów
Poj. baku paliwa
76 litrów
Mercedes-AMG S 63 E Performance to ponad 800-konna hybryda plug-in
Mercedes-AMG S 63 E Performance to ponad 800-konna hybryda plug-inJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mercedes-AMG S 63 E Performance to najmocniejsza klasa S w historii
Mercedes-AMG S 63 E Performance to najmocniejsza klasa S w historiiJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - wilk w owczej skórze

Nowe S 63 E Performance waży blisko 2600 kg. Do sportowej jazdy przyda się ceramiczny układ hamulcowy
Nowe S 63 E Performance waży blisko 2600 kg. Do sportowej jazdy przyda się ceramiczny układ hamulcowyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - poznajcie nowego króla

Mercedes-AMG S 63 E Performance ma pod maską prawilne, 4-litrowe V8
Mercedes-AMG S 63 E Performance ma pod maską prawilne, 4-litrowe V8Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Nowe S 63 E Performance rozpoznacie m.in. po charakterystycznych dla modeli AMG końcówkach układu wydechowego
Nowe S 63 E Performance rozpoznacie m.in. po charakterystycznych dla modeli AMG końcówkach układu wydechowegoJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - usportowione biuro

Mercedes-AMG S 63 E Performance to trochę sportu i dużo luksusu
Mercedes-AMG S 63 E Performance to trochę sportu i dużo luksusuJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Kabina nowego S 63 E Performance nie zdradza, że auto przyspiesza do "setki" w 3,3 sekundy
Kabina nowego S 63 E Performance nie zdradza, że auto przyspiesza do "setki" w 3,3 sekundyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - naszpikowany technologią

Wnętrze Mercedesa-AMG S 63 E Performance nie różni się specjalnie od "cywilnych" limuzyn
Wnętrze Mercedesa-AMG S 63 E Performance nie różni się specjalnie od "cywilnych" limuzynJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mercedes-AMG S 63 E Performance wygląda w tym wydaniu iście elegancko
Mercedes-AMG S 63 E Performance wygląda w tym wydaniu iście eleganckoJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mercedes-AMG S 63 E Performance także z poziomu tylnej kanapy nie przypomina 800-konnego potwora
Mercedes-AMG S 63 E Performance także z poziomu tylnej kanapy nie przypomina 800-konnego potworaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - wymiary

Długość
5336 mm
Szerokość
1920 mm
Wysokość
1513 mm
Rozstaw osi
3216 mm
Masa całkowita
2595 kg
Maksymalna ładowność
550 kg
Pojemność bagażnika
305 l (VDA)
Mercedes-AMG S 63 E Performance domyślnie występuje w dłuższej wersji nadwozia, tzw. "Long"
Mercedes-AMG S 63 E Performance domyślnie występuje w dłuższej wersji nadwozia, tzw. "Long"Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - auto za milion też ma wady

Mercedes-AMG S 63 E Performance pozwala konfigurować cyfrowe zegary na wiele różnych sposobów
Mercedes-AMG S 63 E Performance pozwala konfigurować cyfrowe zegary na wiele różnych sposobówJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - już jeżdżą, a jednego sam sprzedałem

Mimo sporej masy S 63 E Performance przy dynamicznej jeździe jest bardzo stabilny
Mimo sporej masy S 63 E Performance przy dynamicznej jeździe jest bardzo stabilnyJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Na długich dystansach nawet w S 63 E Performance można się zrelaksować
Na długich dystansach nawet w S 63 E Performance można się zrelaksowaćJan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Piloty przy kierownicy pozwalają szybko zmienić zachowanie Mercedesa-AMG S 63 E Performance
Piloty przy kierownicy pozwalają szybko zmienić zachowanie Mercedesa-AMG S 63 E PerformanceJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mercedes-AMG S 63 E Performance - to nie będzie “zwykły" test

Mercedesem-AMG S 63 E Performance przejedziemy po Europie ponad 4000 km
Mercedesem-AMG S 63 E Performance przejedziemy po Europie ponad 4000 kmJan Guss-GasińskiINTERIA.PL