Nissan Juke Nismo 4WD CVT - test

Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?
Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?Motor
Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.
Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.Motor

Zobacz również:

    Nissan Juke Nismo 4WD CVT

    Silnik robi wrażenie nie tyle swoim osiągami, co zapotrzebowaniem na paliwo. Zejście poniżej 10 l/100 km to duże wyzwanie.
    Silnik robi wrażenie nie tyle swoim osiągami, co zapotrzebowaniem na paliwo. Zejście poniżej 10 l/100 km to duże wyzwanie.Motor
    Zważywszy na umiarkowane gabaryty auta, ilość miejsca na kanapie jest zupełnie wystarczająca.
    Zważywszy na umiarkowane gabaryty auta, ilość miejsca na kanapie jest zupełnie wystarczająca.Motor
    Fotele są znakomite, bardzo dobrze trzymają w zakrętach i nie męczą w dłuższych trasach.
    Fotele są znakomite, bardzo dobrze trzymają w zakrętach i nie męczą w dłuższych trasach.Motor
    Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.
    Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.Motor
    Wielofunkcyjny wyświetlacz może pokazywać między innymi poziom doładowania.
    Wielofunkcyjny wyświetlacz może pokazywać między innymi poziom doładowania.Motor
    Chaos – na jednej konsoli są przyciski do sterowania tak lusterkami, jak i napędem
    Chaos – na jednej konsoli są przyciski do sterowania tak lusterkami, jak i napędemMotor
    Zamszowe wstawki poprawiają uchwyt i są miłe w dotyku.
    Zamszowe wstawki poprawiają uchwyt i są miłe w dotyku.Motor
    Dobra do auta miejskiego, w wersji sportowej źródło frustracji. Bezstopniowa skrzynia biegów w znacznym stopniu ogranicza temperament Nismo.
    Dobra do auta miejskiego, w wersji sportowej źródło frustracji. Bezstopniowa skrzynia biegów w znacznym stopniu ogranicza temperament Nismo.Motor
    Czerwony obrotomierz to najbardziej jaskrawy detal wnętrza Juke w wersji Nismo. W trybie manualnej zmiany, na 7. biegu, przy prędkości 80 km/h wskazuje niespełna 2000 obr./min.
    Czerwony obrotomierz to najbardziej jaskrawy detal wnętrza Juke w wersji Nismo. W trybie manualnej zmiany, na 7. biegu, przy prędkości 80 km/h wskazuje niespełna 2000 obr./min.Motor
    W ciasnych zakrętach auto unosi wewnętrzne tylne koło. Wygląda to efektownie.
    W ciasnych zakrętach auto unosi wewnętrzne tylne koło. Wygląda to efektownie.Motor
    Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?
    Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?Motor
    Wersja z napędem na wszystkie koła jest niezwykle neutralna podczas szybkiego pokonywania zakrętów.
    Wersja z napędem na wszystkie koła jest niezwykle neutralna podczas szybkiego pokonywania zakrętów.Motor
    18-calowe koła w wersji Nismo to standard. Profil opon wynosi 45, ale komfort jazdy jest wysoki.
    18-calowe koła w wersji Nismo to standard. Profil opon wynosi 45, ale komfort jazdy jest wysoki.Motor

    Nissan Juke Nismo 4WD CVT

    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
    Nissan Juke Nismo 4WD CVT
    Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor

    Nissan Juke Nismo 4WD CVT - podsumowanie

    Dane techniczne: Nissan Juke Nismo 4WD CVT

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1618 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    200 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    250 Nm/4800
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./bezstopniowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1455/391 kg
    Średnica zawracania
    10,7 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    207/786 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    417/177/157 cm
    Rozstaw osi
    253 cm
    Opony
    225/45 R18
    Teoretyczny zasięg
    680 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    200 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,2 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    9,8/6,0/7,4
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,4 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    40,3 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,0 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    13,4/11,1
    Rzeczywisty zasięg
    410 km
    Cena wersji podstawowej*
    103 300 zł
    Cena
    115 300 zł
    *z tym samym silnikiem