Nissan Juke Nismo 4WD CVT - test

Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?
Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?Motor
Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.
Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.Motor

Nissan Juke Nismo 4WD CVT

Silnik robi wrażenie nie tyle swoim osiągami, co zapotrzebowaniem na paliwo. Zejście poniżej 10 l/100 km to duże wyzwanie.
Silnik robi wrażenie nie tyle swoim osiągami, co zapotrzebowaniem na paliwo. Zejście poniżej 10 l/100 km to duże wyzwanie.Motor
Zważywszy na umiarkowane gabaryty auta, ilość miejsca na kanapie jest zupełnie wystarczająca.
Zważywszy na umiarkowane gabaryty auta, ilość miejsca na kanapie jest zupełnie wystarczająca.Motor
Fotele są znakomite, bardzo dobrze trzymają w zakrętach i nie męczą w dłuższych trasach.
Fotele są znakomite, bardzo dobrze trzymają w zakrętach i nie męczą w dłuższych trasach.Motor
Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.
Czarna kolorystyka pasuje do sportowego charakteru auta, podobnie jak oryginalny wygląd deski rozdzielczej typowy dla modelu Juke.Motor
Wielofunkcyjny wyświetlacz może pokazywać między innymi poziom doładowania.
Wielofunkcyjny wyświetlacz może pokazywać między innymi poziom doładowania.Motor
Chaos – na jednej konsoli są przyciski do sterowania tak lusterkami, jak i napędem
Chaos – na jednej konsoli są przyciski do sterowania tak lusterkami, jak i napędemMotor
Zamszowe wstawki poprawiają uchwyt i są miłe w dotyku.
Zamszowe wstawki poprawiają uchwyt i są miłe w dotyku.Motor
Dobra do auta miejskiego, w wersji sportowej źródło frustracji. Bezstopniowa skrzynia biegów w znacznym stopniu ogranicza temperament Nismo.
Dobra do auta miejskiego, w wersji sportowej źródło frustracji. Bezstopniowa skrzynia biegów w znacznym stopniu ogranicza temperament Nismo.Motor
Czerwony obrotomierz to najbardziej jaskrawy detal wnętrza Juke w wersji Nismo. W trybie manualnej zmiany, na 7. biegu, przy prędkości 80 km/h wskazuje niespełna 2000 obr./min.
Czerwony obrotomierz to najbardziej jaskrawy detal wnętrza Juke w wersji Nismo. W trybie manualnej zmiany, na 7. biegu, przy prędkości 80 km/h wskazuje niespełna 2000 obr./min.Motor
W ciasnych zakrętach auto unosi wewnętrzne tylne koło. Wygląda to efektownie.
W ciasnych zakrętach auto unosi wewnętrzne tylne koło. Wygląda to efektownie.Motor
Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?
Juke to pierwsze auto w europejskiej ofercie firmy noszące kultowy przydomek Nismo. Zanosi się na ostrą jazdę. Jak jest w rzeczywistości?Motor
Wersja z napędem na wszystkie koła jest niezwykle neutralna podczas szybkiego pokonywania zakrętów.
Wersja z napędem na wszystkie koła jest niezwykle neutralna podczas szybkiego pokonywania zakrętów.Motor
18-calowe koła w wersji Nismo to standard. Profil opon wynosi 45, ale komfort jazdy jest wysoki.
18-calowe koła w wersji Nismo to standard. Profil opon wynosi 45, ale komfort jazdy jest wysoki.Motor

Nissan Juke Nismo 4WD CVT

Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor
Nissan Juke Nismo 4WD CVT
Nissan Juke Nismo 4WD CVTMotor

Nissan Juke Nismo 4WD CVT - podsumowanie

Dane techniczne: Nissan Juke Nismo 4WD CVT

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1618 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
200 KM/6000
Maks. moment obrotowy
250 Nm/4800
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./bezstopniowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarczowe
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Masa/ładowność
1455/391 kg
Średnica zawracania
10,7 m
Pojemność bagażnika (min./maks.)
207/786 l
Pojemność zbiornika paliwa
50 l (Pb 95)
Wymiar (dł./szer./wys.)
417/177/157 cm
Rozstaw osi
253 cm
Opony
225/45 R18
Teoretyczny zasięg
680 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
9,8/6,0/7,4
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
40,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
40,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
67,0 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
13,4/11,1
Rzeczywisty zasięg
410 km
Cena wersji podstawowej*
103 300 zł
Cena
115 300 zł
*z tym samym silnikiem