Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus - test

Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.
Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.Motor
Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.
Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.Motor

Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus

Łopatki zmiany biegów zamocowano do kolumny kierowniczej.
Łopatki zmiany biegów zamocowano do kolumny kierowniczej.Motor
Silnik nie jest zbyt dynamiczny, ale pracuje cicho i miękko.
Silnik nie jest zbyt dynamiczny, ale pracuje cicho i miękko.Motor
Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.
Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.Motor
W konfiguracji 7-osobowej bagażnik ma pojemność auta klasy mini (124 l).
W konfiguracji 7-osobowej bagażnik ma pojemność auta klasy mini (124 l).Motor
Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus
Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense PlusMotor
Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.
Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.Motor
Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus
Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense PlusMotor
Trzeci rząd siedzeń przyda się raczej doraźnie, w sytuacjach awaryjnych. Ale dobrze, że jest.
Trzeci rząd siedzeń przyda się raczej doraźnie, w sytuacjach awaryjnych. Ale dobrze, że jest.Motor
Dużo miejsca na nogi i głowę. Kanapa zapewnia dobre warunki podróży.
Dużo miejsca na nogi i głowę. Kanapa zapewnia dobre warunki podróży.Motor
Fotele są bardzo wygodne. Nowością jest skórzano-materiałowa tapicerka.
Fotele są bardzo wygodne. Nowością jest skórzano-materiałowa tapicerka.Motor

Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus - podsumowanie

  • przestronne, dobrze wykończone i praktycznie urządzone wnętrze,
  • wysoki komfort resorowania,
  • dobre wyciszenie
  • przeciętne osiągi,
  • podwyższone zużycie paliwa,
  • znikoma możliwość doposażenia auta w pojedyncze opcje

Jak zmienił się Mitsubishi Outlander

Jak zmienił się Mitsubishi Outlander
Jak zmienił się Mitsubishi OutlanderMotor

Dane techniczne: Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus

 
Mitsubishi Outlander
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2268 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
common rail
Moc maksymalna
150 KM/3500
Maks. moment obrotowy
360 Nm/1500
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz.
Długość/szerokość/wysokość
466/181/168 cm
Rozstaw osi
267 cm
Średnica zawracania
10,6 m
Masa/ładowność
1615/645 kg
Pojemność bagażnika (za 7/5/2 os.)
124/490/1625 l
Poj. zbiornika paliwa
60 l (ON)
Opony
225/55 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,8 s →
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
40,8 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
41,1 m →
Poziom hałasu przy 100 km/h
66,4 dB →
Rzeczywista prędkość*
95 km/h
Liczba obrotów kierownicą
3,3
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,1/5,1/5,8
Teoretyczny zasięg
1030 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
11,1/8,9/10,0
Rzeczywisty zasięg
600 km
Cena wersji podstawowej**
120 900 zł
Cena
137 990 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem