Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus - test

Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.
Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.Motor
Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.
Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.Motor

Zobacz również:

    Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus

    Łopatki zmiany biegów zamocowano do kolumny kierowniczej.
    Łopatki zmiany biegów zamocowano do kolumny kierowniczej.Motor
    Silnik nie jest zbyt dynamiczny, ale pracuje cicho i miękko.
    Silnik nie jest zbyt dynamiczny, ale pracuje cicho i miękko.Motor
    Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.
    Deska rozdzielcza jest czytelnie rozplanowana, nie brakuje też schowków na drobiazgi czy uchwytów na napoje. Jakość wykonania niezła, porównywalna z innymi japońskimi autami tej klasy.Motor
    W konfiguracji 7-osobowej bagażnik ma pojemność auta klasy mini (124 l).
    W konfiguracji 7-osobowej bagażnik ma pojemność auta klasy mini (124 l).Motor
    Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus
    Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense PlusMotor
    Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.
    Dzięki 19-centymetrowemu prześwitowi i napędowi 4x4 jazda po polnych drogach jest żywiołem Outlandera.Motor
    Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus
    Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense PlusMotor
    Trzeci rząd siedzeń przyda się raczej doraźnie, w sytuacjach awaryjnych. Ale dobrze, że jest.
    Trzeci rząd siedzeń przyda się raczej doraźnie, w sytuacjach awaryjnych. Ale dobrze, że jest.Motor
    Dużo miejsca na nogi i głowę. Kanapa zapewnia dobre warunki podróży.
    Dużo miejsca na nogi i głowę. Kanapa zapewnia dobre warunki podróży.Motor
    Fotele są bardzo wygodne. Nowością jest skórzano-materiałowa tapicerka.
    Fotele są bardzo wygodne. Nowością jest skórzano-materiałowa tapicerka.Motor

    Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus - podsumowanie

    • przestronne, dobrze wykończone i praktycznie urządzone wnętrze,
    • wysoki komfort resorowania,
    • dobre wyciszenie
    • przeciętne osiągi,
    • podwyższone zużycie paliwa,
    • znikoma możliwość doposażenia auta w pojedyncze opcje

    Jak zmienił się Mitsubishi Outlander

    Jak zmienił się Mitsubishi Outlander
    Jak zmienił się Mitsubishi OutlanderMotor

    Dane techniczne: Mitsubishi Outlander 2.2 4WD AT Intense Plus

     
    Mitsubishi Outlander
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2268 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    common rail
    Moc maksymalna
    150 KM/3500
    Maks. moment obrotowy
    360 Nm/1500
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    466/181/168 cm
    Rozstaw osi
    267 cm
    Średnica zawracania
    10,6 m
    Masa/ładowność
    1615/645 kg
    Pojemność bagażnika (za 7/5/2 os.)
    124/490/1625 l
    Poj. zbiornika paliwa
    60 l (ON)
    Opony
    225/55 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    190 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,8 s →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,8 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,1 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,4 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,3
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,1/5,1/5,8
    Teoretyczny zasięg
    1030 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    11,1/8,9/10,0
    Rzeczywisty zasięg
    600 km
    Cena wersji podstawowej**
    120 900 zł
    Cena
    137 990 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem