Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD - tańsze jest lepsze?

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense Motor
Kokpit jest przyzwoicie wykończony i dobrze rozplanowany (chociaż żeby sięgnąć do niektórych przycisków, kierowca musi oderwać plecy od oparcia). Nie brakuje schowków.
Kokpit jest przyzwoicie wykończony i dobrze rozplanowany (chociaż żeby sięgnąć do niektórych przycisków, kierowca musi oderwać plecy od oparcia). Nie brakuje schowków.Motor
[1] Panel m.in. układów bezpieczeństwa i ekranu HUD jest częściowo zasłonięty, ale nie sięga się do niego zbyt często. [2] Plus za kolorowe wskazania ekranu head-up. Niestety osoby wyższe niż 185 cm ich nie widzą.
[1] Panel m.in. układów bezpieczeństwa i ekranu HUD jest częściowo zasłonięty, ale nie sięga się do niego zbyt często. [2] Plus za kolorowe wskazania ekranu head-up. Niestety osoby wyższe niż 185 cm ich nie widzą.Motor

Zobacz również:

    Nieźle ukształtowane fotele nie oferują regulacji podpórki lędźwiowej.Za to dzięki niezbyt dużemu progowi wsiadanie i wysiadanie jest bardzo komfortowe.
    Nieźle ukształtowane fotele nie oferują regulacji podpórki lędźwiowej.Za to dzięki niezbyt dużemu progowi wsiadanie i wysiadanie jest bardzo komfortowe.Motor
    Plus za przesuwaną kanapę z regulacją kąta oparcia i niski tunel, ale przydałoby się nieco więcej miejsca nad głową.
    Plus za przesuwaną kanapę z regulacją kąta oparcia i niski tunel, ale przydałoby się nieco więcej miejsca nad głową.Motor
    Włączniki ogrzewania kanapy, a niżej – gniazdo 12 V. Szkoda, że obok nie ma nawiewów na tył.
    Włączniki ogrzewania kanapy, a niżej – gniazdo 12 V. Szkoda, że obok nie ma nawiewów na tył.Motor
    Nad typowym dla „japończyków” schowkiem wygospodarowano sporą wnękę.
    Nad typowym dla „japończyków” schowkiem wygospodarowano sporą wnękę.Motor
    Dotykowy ekran jest daleko, lepiej używać nieźle działającego gładzika.
    Dotykowy ekran jest daleko, lepiej używać nieźle działającego gładzika.Motor

    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense

    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD IntenseMotor
    Bagażnik ma 378 l pojemności (485 po przesunięciu kanapy, 1159 po złożeniu).
    Bagażnik ma 378 l pojemności (485 po przesunięciu kanapy, 1159 po złożeniu).Motor
    Pod podłogą bagażnika przewidziano niemały schowek na drobiazgi oraz miejsce na zdemontowaną roletę.
    Pod podłogą bagażnika przewidziano niemały schowek na drobiazgi oraz miejsce na zdemontowaną roletę.Motor

    Dane techniczne, osiągi, dane testowe: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense

     
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD Intense
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1499 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    163 KM/5500
    Maks. moment obrotowy
    250 Nm/1800
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    Długość/szerokość/wysokość
    441/181/168 cm
    Rozstaw osi
    267 cm
    Średnica zawracania
    10,6 m
    Masa/ładowność
    1425/625 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    378/1122 l
    Poj. zbiornika paliwa
    63 l (Pb 95)
    Opony
    225/55 R18
    Osiągi, zużycie paliwa (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    205 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,3 s
    Zużycie paliwa*
    8,2/5,7/6,6
    Zasięg
    950 km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,8 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,4 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,6 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,3 dB
    Zużycie paliwa*
    8,7/6,3/7,5
    Rzeczywisty zasięg
    840 km
    Cena
    112 990 zł
    * miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
    wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

    MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 2WD INTENSE: PLUSY I MINUSY

    Przetłoczenia i nakładki ukrywają fakt, że w tylnych drzwiach szyby nie zajmują nawet 1/4 wysokości.
    Przetłoczenia i nakładki ukrywają fakt, że w tylnych drzwiach szyby nie zajmują nawet 1/4 wysokości.Motor

    MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 2WD INTENSE: PODSUMOWANIE

    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?