Mercedes GLE 350 de – prawdziwe dwa w jednym, ale z poważną wadą

Mercedes GLE 350 de
Mercedes GLE 350 deINTERIA.PL

Zobacz również:

    Mercedes GLE 350 de
    Mercedes GLE 350 deINTERIA.PL

    Zobacz również:

      Mercedes GLE 350 de
      Mercedes GLE 350 deINTERIA.PL

      Zobacz również:

        Mercedes GLE 350 de 4MATIC na filmieINTERIA.PL
        Mercedes GLE 350 de
        Mercedes GLE 350 deINTERIA.PL
        Mercedes GLE 350 de. FilmINTERIA.PL
        Mercedes GLE 350 de
        Mercedes GLE 350 deINTERIA.PL

        Mercedes GLE 350 de

        Dane techniczne 
        Silnik spalinowy
        R4, turbodiesel
        Pojemność
        1950 ccm
        Moc
        194 KM (3800 obr./min)
        Maksymalny moment obrotowy
        400 Nm (1600-2800 obr./min)
        Skrzynia biegów
        automatyczna 9b
        Napęd
        4x4 (stały)
        Moc silnika elektrycznego
        136 KM 
        Maks. mom. obr. silnika el.
        440 Nm 
        Łączna moc układu
        320 KM 
        Łączny maks. mom. układu
        700 Nm 
        Pojemność baterii
        31,2 kWh
        Osiągi 
        Przyspieszenie 0-100 km/h
        6,8 s 
        Prędkość maksymalna
        210 km/h 
        Pręd. maks. w trybie el.
        160 km/h
        Zasięg elektryczny
        106 km
        Średnie zużycie paliwa
        1,3 l/100 km
        Wymiary 
        Długość
         4930 mm
        Szerokość 
         2018 mm
        Wysokość 
         1795 mm
        Rozstaw osi 
         2995 mm
        Pojemność bagażnika 
         490/1915 l
        Wyposażenie standardowe
        Pakiet AMG, felgi 20 cali, reflektory LED, nawigacja, asystent pasa ruchu, kamera cofania, czujniki parkowania, oświetlenie nastrojowe, elektrycznie sterowane fotele, skórzana tapicerka
        Wyposażenie testowanego egzemplarza
        Felgi 21 cali, zawieszenie pneumatyczne, matrycowe reflektory, dach panoramiczny, stopnie ze stali szlachetnej, system domykania drzwi, beżowa tapicerka i skórzane wykończenie wnętrza, inkrustacje z drzewa orzechowego, wielokonturowe fotele przednie z ogrzewaniem, wentylacją i masażem, elektryczna regulacja tylnej kanapy, ogrzewanie tylnej kanapy, czterostefowa klimatyzacja, system bezkluczykowy, kamery 360 st., nagłośnienie Burmester surround, wyświetlacz head-up, nawigacja z rozszerzoną rzeczywistością, funkcja częściowo autonomicznej jazdy, system ładowania prądem stałym.
        Cena testowanej wersji
        360 200 zł
        Cena testowanego egzemplarza
        497 tys. zł
        Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?