Mercedes C 300 h – test

Z zewnątrz hybrydowa klasa C nie różni się od pozostałych odmian.
Z zewnątrz hybrydowa klasa C nie różni się od pozostałych odmian.Motor
Elegancki kokpit robi wrażenie jakością wykończenia. Pozycja za kierownica jest wzorowa, obsługa – łatwa.
Elegancki kokpit robi wrażenie jakością wykończenia. Pozycja za kierownica jest wzorowa, obsługa – łatwa.Motor
Miejsca w obu rzędach jest sporo. Z przodu - komfortowe, dobrze wyprofilowane fotele. Z tyłu wygodnie usiądą dwie osoby, trzeciej przeszkadza wysoki tunel centralny.
Miejsca w obu rzędach jest sporo. Z przodu - komfortowe, dobrze wyprofilowane fotele. Z tyłu wygodnie usiądą dwie osoby, trzeciej przeszkadza wysoki tunel centralny.Motor
Bagażnik ma pojemność 435 l, czyli o 55 l mniej niż w standardowej klasie C.
Bagażnik ma pojemność 435 l, czyli o 55 l mniej niż w standardowej klasie C.Motor
Elegancki tył nadwozia. Końcówki „wydechu” to tylko imitacje (jedna prawdziwa jest pod zderzakiem).
Elegancki tył nadwozia. Końcówki „wydechu” to tylko imitacje (jedna prawdziwa jest pod zderzakiem).Motor

Dane techniczne, osiągi, testowe zużycie paliwa: Mercedes C 300 h

 
Mercedes C 300 h
Silnik
turbodiesel/elektryczny
Pojemność skokowa
2143 cm3
Moc maksymalna (diesel)
204 KM/3800
Moc maksymalna (elektr.)
27 KM/1800
Maks. moment obrotowy (diesel)
500 Nm/1600
Maks. moment obrotowy (elektr.)
250 Nm/0
Skrzynia biegów
automatyczna/7-biegowa
Napęd
tylny
Długość/szerokość/wysokość
469/181/144 cm
Rozstaw osi
284 cm
Masa/ładowność
1640/555 kg
Pojemność bagażnika
435 l
Poj. zbiornika paliwa
50 l (ON)
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
244 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,4 s
Zużycie paliwa wg producenta*
3,9/3,4/3,6
Zużycie paliwa w teście*
6,8/4,4/5,6
Cena
224 200 zł
* miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)

MERCEDES C 300 h: PLUSY I MINUSY

MERCEDES C 300 h: PODSUMOWANIE

Mercedes C 300 h

Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor
Mercedes C 300 h
Mercedes C 300 hMotor