Mazda CX-60, wielbłądy i bezdroża. To była podróż pełna wzlotów i upadków

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Pierwsze koty za płoty

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Rzucili nas na głęboką wodę

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

To była kwestia czasu

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Tu czas się zatrzymał, ale kartą można zapłacić

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Cały dzień na pustyni i wreszcie spotkałem wielbłąda

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Wreszcie trochę zakrętów

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Koniec dnia pierwszego

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Drugi dzień wyzwań i pięknych widoków

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Z górki na pazurki. Hamulce mają dożywotni szacunek

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Powrót do cywilizacji

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Dwa dni i ponad 1100 km. Wysiadłem wypoczęty

Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Mazda CX-60 - dane techniczne i ceny

Wersja
Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV
Mazda CX-60 Skyactiv D
Rodzaj napędu
AWD
AWD
Silnik
R4, benzynowy + silnik elektryczny
R6, wysokoprężny
Poj. silnika
2488 cm3
3283 cm3
Moc
372 KM przy 6000 obr./min.
254 KM przy 3750 obr./min.
Moment obrotowy
500 Nm przy 4000 obr./min.
550 NM przy 1500-2400 obr./min.
Masa własna
1980 kg
1860 kg
Dopuszczalna masa całkowita
2667 kg
2516 kg
0-100 km/h
5,8 sekundy
7,4 sekundy
Prędkość maksymalna
200 km/h
219 km/h
Poj. zbiornika paliwa 
50 litrów
58 litrów
Rodzaj baterii
litowo-jonowa
-
Poj. baterii
17,8 kWh
-
Zasięg w trybie EV
63 km
-
Długość 
4745 mm
4745 mm
Szerokość 
2134 mm
2134 mm 
Wysokość 
1680 mm
1681 mm 
Rozstaw osi 
2870 mm
2870 mm
Prześwit
175 mm (felgi 20")
175 mm (felgi20")
Poj. bagażnika 
570-1726 litrów
570-1726 litrów
Ceny
od 261 900 zł
od 254 900 zł
Mazda Epic Drive 2024
Mazda Epic Drive 2024Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL