Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT - test

Benzynowy silnik, automat i napęd 4x4. Mazda CX-5 teoretycznie powinna być paliwożerna, a nie jest.
Benzynowy silnik, automat i napęd 4x4. Mazda CX-5 teoretycznie powinna być paliwożerna, a nie jest.Mazda

Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky Passion

Nawigacja opracowana z firmą TomTom wymaga rozsądnej dopłaty 2 tys. zł. System obsługuje się dotykowo lub za pomocą pokrętła między fotelami.
Nawigacja opracowana z firmą TomTom wymaga rozsądnej dopłaty 2 tys. zł. System obsługuje się dotykowo lub za pomocą pokrętła między fotelami.Motor
Rzeczywista pojemność bagażnika to 453 litry.
Rzeczywista pojemność bagażnika to 453 litry.Motor
Zegary utrzymane są w sportowym stylu. Do tego jasne podświetlenie i duży ekran komputera pokładowego umieszczony po prawej stronie.
Zegary utrzymane są w sportowym stylu. Do tego jasne podświetlenie i duży ekran komputera pokładowego umieszczony po prawej stronie.Motor
Kanapa dzielona jest w układzie 40:20:40.
Kanapa dzielona jest w układzie 40:20:40. Motor
Kamera cofania i czujniki parkowania. Taki zestaw sprawdza się świetnie.
Kamera cofania i czujniki parkowania. Taki zestaw sprawdza się świetnie.Motor
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky Passion
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky PassionMotor
Z tyłu wygodnie usiądą dwie osoby. Trzeci, środkowy pasażer będzie narzekał na brak miejsca.
Z tyłu wygodnie usiądą dwie osoby. Trzeci, środkowy pasażer będzie narzekał na brak miejsca.Motor
Fotele Mazdy, jak na SUV-a, są głęboko wyprofilowane i zdradzają sportowe ambicje CX-5.
Fotele Mazdy, jak na SUV-a, są głęboko wyprofilowane i zdradzają sportowe ambicje CX-5.Motor
Automat to opcja. Ma 6 przełożeń i wymaga dopłaty 8 tys. złotych. Pracuje płynnie i bez szarpnięć - jest wart swojej ceny.
Automat to opcja. Ma 6 przełożeń i wymaga dopłaty 8 tys. złotych. Pracuje płynnie i bez szarpnięć - jest wart swojej ceny.Motor
Pomysłowa roleta zamiast sztywnej półki.
Pomysłowa roleta zamiast sztywnej półki. Motor
Zamiast koła zapasowego - zestaw naprawczy.
Zamiast koła zapasowego - zestaw naprawczy.Motor
Drzwi zachodzące na próg to bardzo praktyczne rozwiązanie, które szybko doceni się jeżdżąc poza asfaltem, lub przy złej pogodzie. Przy wsiadaniu i wysiadaniu nie ubrudzą się nogawki spodni.
Drzwi zachodzące na próg to bardzo praktyczne rozwiązanie, które szybko doceni się jeżdżąc poza asfaltem, lub przy złej pogodzie. Przy wsiadaniu i wysiadaniu nie ubrudzą się nogawki spodni.Motor
W mieście zużycie paliwa można utrzymać na poziomie 10-11 l/100 km, w trasie spalanie spada o 3 litry.
W mieście zużycie paliwa można utrzymać na poziomie 10-11 l/100 km, w trasie spalanie spada o 3 litry.Motor
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky Passion
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky PassionMotor
Obsługa systemu multimedialnego jest intuicyjna... ale to nie tłumaczy braku języka polskiego w menu. Ekran ma przekątną 5,8 cala - większy nie jest potrzebny.
Obsługa systemu multimedialnego jest intuicyjna... ale to nie tłumaczy braku języka polskiego w menu. Ekran ma przekątną 5,8 cala - większy nie jest potrzebny.Motor
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky Passion
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky PassionMotor
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky Passion
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky PassionMotor
Kokpit w nowym stylu Mazdy. Kierownica podobna do tej w MX-5, doskonała funkcjonalność i przyjemne w dotyku tworzywa. Minus? Tylko jeden uchwyt na kubek.
Kokpit w nowym stylu Mazdy. Kierownica podobna do tej w MX-5, doskonała funkcjonalność i przyjemne w dotyku tworzywa. Minus? Tylko jeden uchwyt na kubek.Motor
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky Passion
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky PassionMotor
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky Passion
Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT Sky PassionMotor

Dane techniczne: Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G 4x4 AT SkyPassion

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1998 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
160 KM/7000
Maks. moment obrotowy
208 Nm/6400
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Długość/szerokość/wysokość
456/184/171 cm
Rozstaw osi
270 cm
Średnica zawracania
11,7 m
Masa/ładowność
1530/500 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
503/1620 l
Pojemność zbiornika paliwa
60 l (Pb 95)
Opony
225/55 R19
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
6,6/5,8/8,1
Emisja dwutlenku węgla
155 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-50 km/h
3,4 s
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
39,5 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
39,7 m
Poziom hałasu przy 50 km/h
59,8 dB
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,5 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
10,5/7,5
Rzeczywista poj. bagażnika (pomiar met. VDA)
453 l