Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle - test

Honda CR-V
Honda CR-VMotor
Niby wszystko poprawnie, a wiele elementów obsługi przeniesiono z chwalonej za oryginalność deski Civica, ale kokpit CR-V jest poważny aż do bólu. Przynajmniej jakość montażu jest wysoka.
Niby wszystko poprawnie, a wiele elementów obsługi przeniesiono z chwalonej za oryginalność deski Civica, ale kokpit CR-V jest poważny aż do bólu. Przynajmniej jakość montażu jest wysoka. Motor
„Trójwymiarowy” prędkościomierz to jeden z oryginalniejszych detali.
„Trójwymiarowy” prędkościomierz to jeden z oryginalniejszych detali. Motor
Mnóstwo miejsca, wygodne fotele. Duży plus za świetne trzymanie w zakrętach.
Mnóstwo miejsca, wygodne fotele. Duży plus za świetne trzymanie w zakrętach. Motor
Świetne miejsce, nawet na długie podróże. Przestronność na poziomie minivana.
Świetne miejsce, nawet na długie podróże. Przestronność na poziomie minivana. Motor
Prawie 600 litrów pojemności to wynik bliższy SUV-om o rozmiar większym.
Prawie 600 litrów pojemności to wynik bliższy SUV-om o rozmiar większym. Motor

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle: podsumowanie

  • niezwykle niskie zużycie paliwa jak na samochód tej klasy,
  • wystarczająca dynamika,
  • przestronne i praktyczne wnętrze,
  • wysoki komfort jazdy.
  • smutny, nieco archaiczny wygląd wnętrza,
  • stosunkowo wysoka cena zakupu.
Auto po liftingu ma zmienione, LED-owe światła i dłuższą chromowaną listwę z logo Hondy.
Auto po liftingu ma zmienione, LED-owe światła i dłuższą chromowaną listwę z logo Hondy.Motor

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle Motor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle

 
Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 Lifestyle
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1597 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
160 KM/4000
Maks. moment obrotowy
350 Nm/2000
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce
tarcze wentylowane/tarcze
Długość/szerokość/wysokość
461/182/169 cm
Rozstaw osi
263 cm
Średnica zawracania
11,7 m
Masa/ładowność
1669/501 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
589 l/1669 l
Poj. zbiornika paliwa
58 l (ON)
Opony
225/60 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
202 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s →
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
39,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,4 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,1 dB
Zużycie paliwa
Dane producenta*
5,5/4,7/5,1
Teoretyczny zasięg
1140 km
Dane testowe*
7,9/6,1/7,0
Rzeczywisty zasięg
830 km
Cena
139 300 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby