Chevrolet Camaro Coupe AT - test

Chevrolet Camaro to najbardziej szalone auto, jakie można kupić za ok. 200 tysięcy złotych.
Chevrolet Camaro to najbardziej szalone auto, jakie można kupić za ok. 200 tysięcy złotych.Motor
We wnętrzu brutalny charakter auta znika. Jedyne cytaty z pierwszego Camaro to dodatkowe wskaźniki na tunelu centralnym, reszta to morze twardego plastiku. Jeśli jednak komuś to przeszkadza, to tylko do momentu uruchomienia silnika.
We wnętrzu brutalny charakter auta znika. Jedyne cytaty z pierwszego Camaro to dodatkowe wskaźniki na tunelu centralnym, reszta to morze twardego plastiku. Jeśli jednak komuś to przeszkadza, to tylko do momentu uruchomienia silnika.Motor

Chevrolet Camaro Coupe AT

Silnik Camaro zachwyca potężną mocą. Szkoda że z kabiny prawie go nie słychać.
Silnik Camaro zachwyca potężną mocą. Szkoda że z kabiny prawie go nie słychać.Motor
Dwa głęboko wyprofilowane siedzenia z tyłu. Miejsca brakuje nie tylko nad głowami, ale i na nogi.
Dwa głęboko wyprofilowane siedzenia z tyłu. Miejsca brakuje nie tylko nad głowami, ale i na nogi.Motor
Fotele są wygodne i dobrze wyprofilowane. Przestrzeni z przodu jest pod dostatkiem.
Fotele są wygodne i dobrze wyprofilowane. Przestrzeni z przodu jest pod dostatkiem.Motor
We wnętrzu brutalny charakter auta znika. Jedyne cytaty z pierwszego Camaro to dodatkowe wskaźniki na tunelu centralnym, reszta to morze twardego plastiku. Jeśli jednak komuś to przeszkadza, to tylko do momentu uruchomienia silnika.
We wnętrzu brutalny charakter auta znika. Jedyne cytaty z pierwszego Camaro to dodatkowe wskaźniki na tunelu centralnym, reszta to morze twardego plastiku. Jeśli jednak komuś to przeszkadza, to tylko do momentu uruchomienia silnika.Motor
Bagażnik mieści niezłe 384 l. A że otwór załadunkowy jest mały, a próg - bardzo wysoki? Cóż, w końcu to nie minivan.
Bagażnik mieści niezłe 384 l. A że otwór załadunkowy jest mały, a próg - bardzo wysoki? Cóż, w końcu to nie minivan.Motor
Odchylanie fotela utrudnia niewygodnie umieszczona dźwignia.
Odchylanie fotela utrudnia niewygodnie umieszczona dźwignia.Motor
Na ekranie komputera pokładowego można sprawdzić nawet żywotność oleju silnikowego.
Na ekranie komputera pokładowego można sprawdzić nawet żywotność oleju silnikowego.Motor
Tutaj sprawdzimy ciśnienie oleju, napięcie oraz temp. oleju w silniku i skrzyni.
Tutaj sprawdzimy ciśnienie oleju, napięcie oraz temp. oleju w silniku i skrzyni.Motor
Wyświetlacz HUD należy do wyposażenia standardowego. Ułatwia skupianie się na drodze.
Wyświetlacz HUD należy do wyposażenia standardowego. Ułatwia skupianie się na drodze.Motor
Chevrolet Camaro to najbardziej szalone auto, jakie można kupić za ok. 200 tysięcy złotych.
Chevrolet Camaro to najbardziej szalone auto, jakie można kupić za ok. 200 tysięcy złotych.Motor
Camaro prowadzi się zaskakująco dobrze - prawie nie przechyla się w zakrętach i chętnie podąża za ruchami kierownicy.
Camaro prowadzi się zaskakująco dobrze - prawie nie przechyla się w zakrętach i chętnie podąża za ruchami kierownicy.Motor

Pierwowzór

Chevrolet Camaro z 1969 r.
Chevrolet Camaro z 1969 r.Chevrolet

Dane techniczne: Chevrolet Camaro Coupe AT

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
6162 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/16
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
405 KM/5900
Maks. moment obrotowy
556 Nm/4300
Napęd
tylny
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
wielowahaczowe
Średnica zawracania
11,6 m
Masa/ładowność
1795/405 kg
Pojemność bagażnika
384 l
Pojemność zbiornika paliwa
72 l (Pb 95)
Opony (przód; tył)
245/45 R20; 275/40 R20
Wymiar (dł./szer./wys.)
484/192/136 cm
Rozstaw osi
285 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,5 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
18,9/9,7/13,1
Emisja dwutlenku węgla
304 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,3 s
Elastyczność 60-100 km/h
5,4 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
11,6 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
41,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
42,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
61,7 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
20,0/11,5
Cena wersji podstawowej*
199 900 zł
Cena
207 900 zł
*z tym samym silnikiem