BMW 320d GT xDrive - test

BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
Deska rozdzielcza identyczna jak w zwykłej „trójce”, czyli wysokiej jakości, dobrze rozplanowana i łatwa w obsłudze.
Deska rozdzielcza identyczna jak w zwykłej „trójce”, czyli wysokiej jakości, dobrze rozplanowana i łatwa w obsłudze.Motor

BMW 320d GT xDrive

Tymi przyciskami zmienia się tryby jazdy – od Eco Pro przez Comfort po Sport.
Tymi przyciskami zmienia się tryby jazdy – od Eco Pro przez Comfort po Sport.Motor
Najbardziej charakterystyczny element GT to drzwi bez ramek. Przód w stosunku do „trójki” sedan ma nieco inne lampy.
Najbardziej charakterystyczny element GT to drzwi bez ramek. Przód w stosunku do „trójki” sedan ma nieco inne lampy.Motor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
GT to największa odmiana „trójki”. Mierzy aż 482 cm, czyli od limuzyny i kombi jest dłuższe o 20 cm.
GT to największa odmiana „trójki”. Mierzy aż 482 cm, czyli od limuzyny i kombi jest dłuższe o 20 cm.Motor
Krótkie siedzisko fotela, ale dobra pozycja za kierownicą.
Krótkie siedzisko fotela, ale dobra pozycja za kierownicą.Motor
tyłu – fantastyczna przestrzeń na nogi i... wielki tunel środkowy. Wysokim osobom może brakować miejsca nad głowami.
tyłu – fantastyczna przestrzeń na nogi i... wielki tunel środkowy. Wysokim osobom może brakować miejsca nad głowami.Motor
Deska rozdzielcza identyczna jak w zwykłej „trójce”, czyli wysokiej jakości, dobrze rozplanowana i łatwa w obsłudze.
Deska rozdzielcza identyczna jak w zwykłej „trójce”, czyli wysokiej jakości, dobrze rozplanowana i łatwa w obsłudze.Motor
Menu główne znakomitego systemu iDrive. Świetnie opisane i przyjazne użytkownikowi.
Menu główne znakomitego systemu iDrive. Świetnie opisane i przyjazne użytkownikowi.Motor
Czerwone pole obrotomierza zaczyna się dopiero przy 5500 obr./min. U dołu – wskaźnik chwilowego zużycia paliwa i wyboru biegu.
Czerwone pole obrotomierza zaczyna się dopiero przy 5500 obr./min. U dołu – wskaźnik chwilowego zużycia paliwa i wyboru biegu.Motor
Schowki pod podłogą. W jej unoszeniu pomaga mały amortyzator. Dzięki niemu nie opada ona po otwarciu.
Schowki pod podłogą. W jej unoszeniu pomaga mały amortyzator. Dzięki niemu nie opada ona po otwarciu.Motor
Znakomity dostęp, wysoka jakość, elektryczna pokrywa. Bagażnik ma pojemność od 520 do 1600 l.
Znakomity dostęp, wysoka jakość, elektryczna pokrywa. Bagażnik ma pojemność od 520 do 1600 l.Motor

BMW 320d GT xDrive

BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor
BMW 320d GT xDrive
BMW 320d GT xDriveMotor

BMW 320d GT xDrive - podsumowanie

  • ogromny bagażnik ze świetnym dostępem,
  • bardzo przestronne wnętrze,
  • dynamiczny i ekonomiczny silnik,
  • porządna trakcja,
  • świetny automat,
  • dobry ogólny komfort jazdy
  • dość skromne wyposażenie seryjne,
  • wysoka cena zakupu,
  • wielki promień zawracania

Dane techniczne: BMW 320d GT xDrive

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1995 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
184 KM/4000
Maks. moment obrotowy
380 Nm/1750
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Długość/szerokość/wysokość
482/183/151 cm
Rozstaw osi
292 cm
Średnica zawracania
11,8 m
Masa/ładowność
1725/475 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
520/1600 l
Poj. zbiornika paliwa
57 l (ON)
Opony
225/55 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,7 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,0 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,5 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,1 dB
Rzeczywista prędkość*
98 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,3
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
6,2/4,5/5,1
Teoretyczny zasięg
1120 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,1/5,3/6,2
Rzeczywisty zasięg
920 km
Cena wersji podstawowej**
163 300 zł
Cena
173 300 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem