Bentley Continental GT Coupe V8. Angielski dżentelmen

Bentley  Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL
Bentley Continental GT V8 na filmieINTERIA.PL
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8Informacja prasowa (moto)
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL

Bentley Continental GT V8

Naciskamy przycisk z napisem „start engine”. Wcześniej jednak uchylamy szybę w drzwiach. Po co? By wyraźniej usłyszeć fantastyczne dźwięki dobywające się z rur wydechowych. W Bentleyu Continental GT Coupe downsizing nie oznacza bowiem jakichkolwiek bolesnych kompromisów na rzecz ekologii. Trudno wszak za takie ustępstwo uznać zastąpienie monstrualnej, sześciolitrowej jednostki W12, czterolitrowym silnikiem V8. Który nie tylko świetnie brzmi, ale zapewnia również fenomenalne osiągi.
Naciskamy przycisk z napisem „start engine”. Wcześniej jednak uchylamy szybę w drzwiach. Po co? By wyraźniej usłyszeć fantastyczne dźwięki dobywające się z rur wydechowych. W Bentleyu Continental GT Coupe downsizing nie oznacza bowiem jakichkolwiek bolesnych kompromisów na rzecz ekologii. Trudno wszak za takie ustępstwo uznać zastąpienie monstrualnej, sześciolitrowej jednostki W12, czterolitrowym silnikiem V8. Który nie tylko świetnie brzmi, ale zapewnia również fenomenalne osiągi. INTERIA.PL
„Nasz” Bentley rozpędza się do 100 km/godz. po czterech sekundach od startu, a jego prędkość maksymalną producent określa na dokładnie 318 km/godz.
„Nasz” Bentley rozpędza się do 100 km/godz. po czterech sekundach od startu, a jego prędkość maksymalną producent określa na dokładnie 318 km/godz. INTERIA.PL
Bentleyem nie trzeba jeździć. Wystarczy w nim posiedzieć. Umościć się w królewskich fotelach, zapewniających wszelkie wygody z kilkoma programami masażu włącznie. Rozkoszować się zapachem naturalnej, najwyższej jakości skóry. Dotknąć najprawdziwszego metalu i szlachetnego, eukaliptusowego drewna.
Bentleyem nie trzeba jeździć. Wystarczy w nim posiedzieć. Umościć się w królewskich fotelach, zapewniających wszelkie wygody z kilkoma programami masażu włącznie. Rozkoszować się zapachem naturalnej, najwyższej jakości skóry. Dotknąć najprawdziwszego metalu i szlachetnego, eukaliptusowego drewna. INTERIA.PL
Powiedzmy od razu, że pomimo braku jakiejkolwiek krzykliwej ostentacji w swoim wyglądzie srebrny Bentley Continental GT zwracał powszechną uwagę.
Powiedzmy od razu, że pomimo braku jakiejkolwiek krzykliwej ostentacji w swoim wyglądzie srebrny Bentley Continental GT zwracał powszechną uwagę. INTERIA.PL
Prezentował się dostojnie, a jednocześnie sportowo. Niczym noszący się z lekka konserwatywnie angielski dżentelmen, który swoją muskulaturą i opalenizną pokazuje, że bardziej od cygar i whisky ceni windsurfing i grę w polo.
Prezentował się dostojnie, a jednocześnie sportowo. Niczym noszący się z lekka konserwatywnie angielski dżentelmen, który swoją muskulaturą i opalenizną pokazuje, że bardziej od cygar i whisky ceni windsurfing i grę w polo.INTERIA.PL
Czy sprawiło to rzadko widywane u nas logo na masce? Gabaryty nadwozia, osadzonego na efektownych, 21-calowych kołach (opcja, w standardzie są dwudziestocalowe)? Eleganckie, pozbawione ramek drzwi? Cztery końcówki wydechu? A może po prostu ogólna prezencja tego zdecydowanie nietuzinkowego auta? Cóż, tego nie wiemy...
Czy sprawiło to rzadko widywane u nas logo na masce? Gabaryty nadwozia, osadzonego na efektownych, 21-calowych kołach (opcja, w standardzie są dwudziestocalowe)? Eleganckie, pozbawione ramek drzwi? Cztery końcówki wydechu? A może po prostu ogólna prezencja tego zdecydowanie nietuzinkowego auta? Cóż, tego nie wiemy... INTERIA.PL
Angielska rodzina królewska ma germańskie korzenie. Prababka Elżbiety II mówiła po niemiecku. I nikomu to nie przeszkadza. Nikt przy zdrowych zmysłach nie uznał też za mezalians przejęcia w 1998 r. Bentleya przez koncern Volkswagen. To prawda, Continental GT Coupe V8 został zbudowany na niemieckim fundamencie (dzieli płytę podłogową z Porsche Panamerą, poprzednia generacja - z VW Phaetonem) i ma niemieckie serce w postaci potężnego silnika, instalowanego również w innych modelach ze stajni VAG
Angielska rodzina królewska ma germańskie korzenie. Prababka Elżbiety II mówiła po niemiecku. I nikomu to nie przeszkadza. Nikt przy zdrowych zmysłach nie uznał też za mezalians przejęcia w 1998 r. Bentleya przez koncern Volkswagen. To prawda, Continental GT Coupe V8 został zbudowany na niemieckim fundamencie (dzieli płytę podłogową z Porsche Panamerą, poprzednia generacja - z VW Phaetonem) i ma niemieckie serce w postaci potężnego silnika, instalowanego również w innych modelach ze stajni VAGINTERIA.PL
Opis
OpisINTERIA.PL
Naciskamy przycisk z napisem „start engine”. Wcześniej jednak uchylamy szybę w drzwiach. Po co? By wyraźniej usłyszeć fantastyczne dźwięki dobywające się z rur wydechowych.
Naciskamy przycisk z napisem „start engine”. Wcześniej jednak uchylamy szybę w drzwiach. Po co? By wyraźniej usłyszeć fantastyczne dźwięki dobywające się z rur wydechowych.INTERIA.PL
Opis
OpisINTERIA.PL
Opis
OpisINTERIA.PL
Formalnie Bentley Continental GT Coupe jest samochodem czteroosobowym, to na luksusy mogą liczyć tylko ci, którzy zajmują miejsca w pierwszym rzędzie.
Formalnie Bentley Continental GT Coupe jest samochodem czteroosobowym, to na luksusy mogą liczyć tylko ci, którzy zajmują miejsca w pierwszym rzędzie. INTERIA.PL
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL
Bentley Continental GT Coupe V8
Bentley Continental GT Coupe V8INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?