Uszkodzenie uszczelki pod głowicą

Po czym poznać, że uszkodzona została uszczelka pod głowicą silnika?

Najczęściej z uszkodzeniem mamy do czynienia, gdy: przegrzewa się silnik (wskaźnik temperatury pokazuje ponad 90 stopni Celsjusza), przestaje działać ogrzewanie silnika lub działa zbyt intensywnie, twardnieją przewody rozprowadzające płyn chłodzący, dochodzi do rozszczelnienia układu chłodzenia i para wydostaje się na zewnątrz (czasem gwałtownie wylewa się cały gorący płyn). W niektórych modelach objawem zużycia uszczelki może być kremowy, żółtawy nalot na korku wlewu oleju, ale trzeba zaznaczyć, że nie jest to żaden miarodajny wyznacznik.

Pęknięta głowica - SILNIK

Reklama

Sam zdiagnozuj usterkę silnika - PORADY

Motor
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy