Czy warto kupić opony bieżnikowane? Opcja najtańsza, ale najgorsza

Gdy bieżnik w oponie się kończy, zakup taniej opony bieżnikowanej brzmi jak dobra okazja
Gdy bieżnik w oponie się kończy, zakup taniej opony bieżnikowanej brzmi jak dobra okazjaPaweł RygasINTERIA.PL

Czy opony bieżnikowane są gorsze?

  • Bieżnikowanie na zimno - nowy bieżnik w postaci gotowej warstwy gumy jest naklejany na powierzchnię starej opony, a następnie całość jest poddawana działaniu wysokiego ciśnienia i temperatury, aby uzyskać trwałe połączenie.
  • Bieżnikowanie na gorąco - polega na nałożeniu surowej gumy, która następnie jest formowana na kształt bieżnika w procesie wulkanizacji. Proces ten jest bardziej złożony i czasochłonny, ale pozwala uzyskać bieżnik o jakości bardzo zbliżonej do fabrycznego.

Opony nalewane mają więcej wad niż zalet

Nowy MG HS już w Polsce. Sprawdzamy, jak jeździ chińsko-brytyjska wołowina w pięciu smakach?INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?