Używany Volkswagen Golf Plus (2004-2013)

Po prostu podwyższony Golf? Nie do końca, bo we wnętrzu znalazło się trochę więcej funkcjonalnych rozwiązań.
Po prostu podwyższony Golf? Nie do końca, bo we wnętrzu znalazło się trochę więcej funkcjonalnych rozwiązań.Motor
Przestronność zdecydowanie zaskakuje na plus. Tylna kanapa przesuwa się w zakresie 16 cm
Skądś to już znamy. Identyczne wnętrze ma wszak miejski SUV Tiguan (debiut w 2007 r.). Kierownica wielofunkcyjna to rzadkość. W 2008 r. zmieniono wygląd konsoli środkowej.
Skądś to już znamy. Identyczne wnętrze ma wszak miejski SUV Tiguan (debiut w 2007 r.). Kierownica wielofunkcyjna to rzadkość. W 2008 r. zmieniono wygląd konsoli środkowej.Motor

Volkswagen Golf Plus (2004-2013)

Volkswagen Sportsvan
Volkswagen SportsvanVolkswagen
Dzięki dużej odległości między kanapą a podłogą z tyłu, siedzi się w naturalnej pozycji. Tapicerka jest trwała.
Dzięki dużej odległości między kanapą a podłogą z tyłu, siedzi się w naturalnej pozycji. Tapicerka jest trwała.Motor
Fotele nie męczą nawet w długiej podróży.
Fotele nie męczą nawet w długiej podróży.Motor
Większość aut to diesle, niestety przeważnie nieudane 2.0 TDI PD. Polecamy auta z wtryskiem common rail.
Większość aut to diesle, niestety przeważnie nieudane 2.0 TDI PD. Polecamy auta z wtryskiem common rail.Motor
Bliski ideału bagażnik ma pojemność od 395 do 1450 l. Środkowa część kanapy może być złożona oddzielnie i posłużyć za stolik.
Bliski ideału bagażnik ma pojemność od 395 do 1450 l. Środkowa część kanapy może być złożona oddzielnie i posłużyć za stolik.Motor
Skądś to już znamy. Identyczne wnętrze ma wszak miejski SUV Tiguan (debiut w 2007 r.). Kierownica wielofunkcyjna to rzadkość. W 2008 r. zmieniono wygląd konsoli środkowej.
Skądś to już znamy. Identyczne wnętrze ma wszak miejski SUV Tiguan (debiut w 2007 r.). Kierownica wielofunkcyjna to rzadkość. W 2008 r. zmieniono wygląd konsoli środkowej.Motor
Używany Volkswagen Golf Plus (2004-2013)
Używany Volkswagen Golf Plus (2004-2013)Motor
Po prostu podwyższony Golf? Nie do końca, bo we wnętrzu znalazło się trochę więcej funkcjonalnych rozwiązań.
Po prostu podwyższony Golf? Nie do końca, bo we wnętrzu znalazło się trochę więcej funkcjonalnych rozwiązań.Motor
Koło zamachowe łączone ze skrzynią DSG jest mniej trwałe niż przy skrzyni manualnej.
Koło zamachowe łączone ze skrzynią DSG jest mniej trwałe niż przy skrzyni manualnej.Volkswagen

Volkswagen Golf Plus (2004-2013) - podsumowanie

  • Uszkodzenia sprzęgła kompresora, a nawet przypadki wypalenia pierścieni tłoków: przypadłości silnika 1.4 TSI TC.
  • Nietrwałe turbosprężarki: problem silnika 1.2 TSI.
  • Pękanie głowicy: wada diesla 2.0 TDI.
  • Drobne usterki elektryki: nie działają elektryczne szyby, wypalają się diody w tylnych lampach.

Dane techniczne: Volkswagen Golf Plus (2004-2013) - wersje benzynowe

Wersja
1.2 TSI
1.4 TSI
1.4 TSI TC
1.6 MPI
2.0 FSI
Silnik
benz. turbo
benz. turbo
benz. t+k
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1197 cm3
1390 cm3
1390 cm3
1595 cm3
1984 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/16
R4/16
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
105 KM
122 KM
170 KM
102 KM
150 KM
Maksymalny moment obrotowy
175 Nm
200 Nm
240 Nm
148 Nm
200 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
188 km/h
216 km/h
194 km/h
180 km/h
205 km/h
Przysp. 0-100 km/h
11,3 s
8,3 s
10,1 s
12,0 s
9,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,5
7,4
6,6
7,7
8,3

Dane techniczne: Volkswagen Golf Plus (2004-2013) - wersje wysokoprężne

Wersja
1.6 TDI
1.9 TDI
2.0 TDI
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
1896 cm3
1968 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
105 KM
105 KM
140 KM
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm
250 Nm
320 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
184 km/h
186 km/h
202 km/h
Przysp. 0-100 km/h
12,1 s
12,1 s
9,7 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
4,3
5,5
5,7