Używany Volkswagen Golf I (1974-1983)

VW Golf I
VW Golf IMotor
Przedliftowa tablica przyrządów wyróżniała się obecnością okrągłych zegarów. Po 2. liftingu z 1980 r. wprowadzono prostokątne wskaźniki.
Przedliftowa tablica przyrządów wyróżniała się obecnością okrągłych zegarów. Po 2. liftingu z 1980 r. wprowadzono prostokątne wskaźniki.Motor
Trzybiegowy „automat” był rzadko wybierany, ale to takie auta przetrwały – kupowali je starsi klienci.
Trzybiegowy „automat” był rzadko wybierany, ale to takie auta przetrwały – kupowali je starsi klienci. Motor
Pedały są oddalone od fotela znacznie bardziej niż kierownica – dobre dla wysokich kierowców.
Pedały są oddalone od fotela znacznie bardziej niż kierownica – dobre dla wysokich kierowców.Motor
Z tyłu jest całkiem wygodnie. Tyle miejsca oferują dziś przeciętnie samochody miejskie – wtedy to był kompakt.
Z tyłu jest całkiem wygodnie. Tyle miejsca oferują dziś przeciętnie samochody miejskie – wtedy to był kompakt.Motor
Tylny pas drastycznie pogarsza dostępność bagażnika.
Tylny pas drastycznie pogarsza dostępność bagażnika. Motor
Silnik poprzecznie i przedni napęd: nowoczesność roku 1974.
Silnik poprzecznie i przedni napęd: nowoczesność roku 1974.Motor

Volkswagen Golf I (1974-1983): dane techniczne i osiągi

Wersja
1.1
1.3
1.6 GTI
1.6 TD
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
1093 cm3
1272 cm3
1588 cm3
1588 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
50 KM/6000
60 KM/5600
110 KM/6100
70 KM/4500
Maksymalny moment obrotowy
77 Nm/3000
93 Nm/3500
137 Nm/5000
130 Nm/2600
Osiągi (dane producenta)     
Prędkość maksymalna
145 km/h
150 km/h
183 km/h
160 km/h
Przysp. 0-100 km/h
17,0 s
15,5 s
10,0 s
14,0 s
Średnie zużycie paliwa
9,0 l/100 km
9,5 l/100 km
10,5 l/100 km
7,5 l/100 km

VOLKSWAGEN GOLF I W WERSJI CABRIO

VW Golf I Cabrio
VW Golf I CabrioMotor

VOLKSWAGEN GOLF I (1974-1983): TYPOWE USTERKI

  • Korozja nadwozia: rdzewieją okolice szyb, mocowania szyberdachu, rura wlewowa do zbiornika paliwa, progi i błotniki.
  • Awarie instalacji elektrycznej: powód to wilgoć.
  • Wycieki oleju z silników.
  • Rozregulowane i zatkane gaźniki.
Zawieszenie jest proste i trwałe, ale osłony przegubów zwykle trzeba zmienić po zakupie.
Zawieszenie jest proste i trwałe, ale osłony przegubów zwykle trzeba zmienić po zakupie.Motor
  • Luz na dźwigni biegów.
  • Awarie spowodowane "patentami" poprzednich właścicieli.

VOLKSWAGEN GOLF I (1974-1983): PODSUMOWANIE

Hatchback 5d. to najtrudniejsza do znalezienia wersja nadwoziowa.
Hatchback 5d. to najtrudniejsza do znalezienia wersja nadwoziowa.Motor

Volkswagen Golf I (1974-1983)

Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor
Volkswagen Golf I (1974-1983)
Volkswagen Golf I (1974-1983)Motor