Używany Peugeot Partner (2008-) – opinie użytkowników
Uchodzi za wzór przestronności i ma wiele zalet eksploatacyjnych.
PEUGEOT PARTNER
w produkcji: od 2008 r.
ceny: od 12 000 zł
Partner II już od 9 lat pozostaje w ofercie Peugeota.
Nabywcom spodobał się bardziej "osobowy" charakter nowego modelu i często decydowali się na nieźle wyposażone odmiany Teepe (właśnie taka wersja występuje na naszych zdjęciach), mające m.in. przesuwane z obu stron drzwi i opcjonalnie 3. rząd siedzeń.
"Pudełkowaty" wygląd Partnera sugeruje, że w środku ma dużo miejsca. I tak faktycznie jest, a bagażnik mieści nawet 3000 l ładunku.
Pod maskami królują oszczędne diesle HDi, których słabsze odmiany początkowo nie miały filtru cząstek stałych - trafił on do wszystkich w 2010 roku z wprowadzeniem silników e-HDi.
Największą bolączką Partnerów jest niewytrzymujące polskich realiów zawieszenie.
Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Peugeotów Partnerów?
ZALETY
"Samochód ma dość duży rozstaw poprzeczny i nisko zawieszony środek ciężkości, przez co jest dość stabilny w zakrętach".
"Skrzynia sprawia solidne wrażenie. Biegi zmienia ciężko, ale nie ma żadnych luzów czy telepania".
"Jako auto rodzinne sprawdza się bardzo dobrze - dużo miejsca z przodu i z tyłu, a także płaski i duży bagażnik".
"Trudno w tej cenie o równie przestronne auto".
WADY
"Na minus zdecydowanie zawieszenie - jest sztywne, twarde i bardzo często wymieniałem łączniki stabilizatora".
"Chociaż schowków jest pod dostatkiem, trudno je sensownie wykorzystać, bo są małe albo źle rozlokowane".
"Widoczność ograniczają szerokie przednie słupki i wysunięte zagłówki tylnych foteli".
Jeździsz Peugeotem Partnerem? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl
"Motor" 37/2017
Używany Peugeot Partner I (1996-2009) – OPINIE O SAMOCHODACH
Porównanie: Dacia Dokker, Fiat Doblo, Peugeot Partner Tepee – TESTY I PORÓWNANIA
Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi – TEST