Używany Peugeot 508 - świetny pomysł na auto rodzinne

Peugeot 508
Peugeot 508Motor
Klasyczna i bardzo starannie wykonana deska rozdzielcza. Podczas jazdy nic nie skrzypi, a materiały są odporne na zużycie. Jedynie obszycie kierownicy za szybko się wyciera.
Klasyczna i bardzo starannie wykonana deska rozdzielcza. Podczas jazdy nic nie skrzypi, a materiały są odporne na zużycie. Jedynie obszycie kierownicy za szybko się wyciera. Motor
Od lewej: obrotomierz, wskaźnik temperatury oleju, poziom paliwa, wskaźnik temperatury płynu i prędkościomierz.
Od lewej: obrotomierz, wskaźnik temperatury oleju, poziom paliwa, wskaźnik temperatury płynu i prędkościomierz.Motor
Wysuwane uchwyty na napoje są małe, delikatne i łatwo je uszkodzić. Na dodatek puszki zasłaniają ekran nawigacji. (kliknij, żeby powiększyć)
Wysuwane uchwyty na napoje są małe, delikatne i łatwo je uszkodzić. Na dodatek puszki zasłaniają ekran nawigacji. (kliknij, żeby powiększyć)Motor
[1] Przycisk uruchamiania silnika jest po lewej stronie kokpitu. [2] Do sterowania multimediami służą pokrętło i przyciski.
[1] Przycisk uruchamiania silnika jest po lewej stronie kokpitu. [2] Do sterowania multimediami służą pokrętło i przyciski.Motor
Polecamy praktyczne kombi. Bagażnik ma regularne kształty i pojemność 560-1598 l. Klapa może być unoszona elektrycznie.
Polecamy praktyczne kombi. Bagażnik ma regularne kształty i pojemność 560-1598 l. Klapa może być unoszona elektrycznie.Motor
Turbodoładowane silniki benzynowe (na zdjęciu) mają bezpośredni wtrysk paliwa i nie grzeszą trwałością.
Turbodoładowane silniki benzynowe (na zdjęciu) mają bezpośredni wtrysk paliwa i nie grzeszą trwałością.Motor

Dane techniczne, osiągi: Peugeot 508 (2010-2018)

 
1.6 VTI
1.6 T
1.6 HDi
2.0 HDi
Silnik
benzynowy
benzynowy, turbo
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
1598 cm3
1560 cm3
1997 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
120 KM
156 KM
112 KM
140 KM
Maksymalny moment obrotowy
160 Nm
240 Nm
240 Nm
320 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
203 km/h
222 km/h
190 km/h
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
8,6 s
11,3 s
9,8 s
Średnie zużycie paliwa
6,2 l/100 km
6,4 l/100 km
4,7 l/100 km
5,1 l/100 km

PEUGEOT 508 (2010-2018): WERSJE NADWOZIOWE

SEDAN: jest najtańszy, ale ze względu na ograniczoną funkcjonalność nie cieszy się zbyt dużym wzięciem.
SEDAN: jest najtańszy, ale ze względu na ograniczoną funkcjonalność nie cieszy się zbyt dużym wzięciem.Motor
KOMBI: najbardziej popularna i jednocześnie najbardziej poszukiwana odmiana.
KOMBI: najbardziej popularna i jednocześnie najbardziej poszukiwana odmiana. Motor
RXH: do wyboru hybrydowy diesel 4x4 lub zwykły diesel 4x2. Ceny od 40 tys. zł.
RXH: do wyboru hybrydowy diesel 4x4 lub zwykły diesel 4x2. Ceny od 40 tys. zł.Motor

PEUGEOT 508 (2010-2018): HISTORIA MODELU

Cechą charakterystyczną po liftingu jest nowy przód podkreślony paskami LED.
Cechą charakterystyczną po liftingu jest nowy przód podkreślony paskami LED.Motor
Peugeot 508
Peugeot 508 Motor

PEUGEOT 508 (2010-2018): TYPOWE USTERKI I PROBLEMY

  • Awarie rozrządu w silnikach benzynowych. W wersjach wolnossących psuje się napinacz łańcucha. W doładowanych - dodatkowo na zaworach zbiera się nagar, co z czasem utrudnia rozruch na zimno.
  • Nietrwałe przekładnie kierownicze. Chodzi zwłaszcza o te z początku produkcji.
Przed zakupem warto sprawdzić zamki i system hands free (jeśli jest).
Przed zakupem warto sprawdzić zamki i system hands free (jeśli jest).Motor

PEUGEOT 508 (2010-2018): PODSUMOWANIE

Peugeot 508
Peugeot 508Motor

Peugeot 508 (2010-2018)

Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Peugeot 508 (2010-2018)
Peugeot 508 (2010-2018)Motor
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?