Używany Peugeot 406 (1995-2004)

Używany Peugeot 406 (1995-2004)
Używany Peugeot 406 (1995-2004)Motor
Przyjemne dla oka wnętrze jest przeciętnie wykończone. Archaiczne sterowanie nawiewami.
Przyjemne dla oka wnętrze jest przeciętnie wykończone. Archaiczne sterowanie nawiewami.Motor

Peugeot 406 (1995-2004)

To zrozumiałe, że kombi jest trochę droższe od sedana.
To zrozumiałe, że kombi jest trochę droższe od sedana.Peugeot
Miękkie, welurowe fotele dość szybko się wycierają, ale są wygodne.
Miękkie, welurowe fotele dość szybko się wycierają, ale są wygodne.Motor
Klakson umieszczono oczywiście w manetce przy kierownicy.
Klakson umieszczono oczywiście w manetce przy kierownicy.Motor
Przyjemne dla oka wnętrze jest przeciętnie wykończone. Archaiczne sterowanie nawiewami.
Przyjemne dla oka wnętrze jest przeciętnie wykończone. Archaiczne sterowanie nawiewami.Motor
Używany Peugeot 406 (1995-2004)
Używany Peugeot 406 (1995-2004)Motor
Używany Peugeot 406 (1995-2004)
Używany Peugeot 406 (1995-2004)Motor
  • Tarcza + bęben = tarczobęben - nietypowe rozwiązanie tylnych hamulców: wewnątrz tarczy hamulcowej znajdują się jeszcze szczęki hamulca ręcznego.
  • Taxi, ale nie z Marsylii - model 406 zasłynął rolą w filmie "Taxi" i popularnością w polskich korporacjach. Sporo aut z ogłoszeń było kiedyś taksówkami.
  • Z siedemnastoma silnikami - paleta silników "406" obejmowała aż 17 jednostek napędowych. Największa wpadka to 2.0 HPI z wtryskiem bezpośrednim.
  • Uszkodzenia koła pasowego w 2.0 HDi.
  • Wypalony filtr FAP w silniku 2.2 HDi.
  • Uszkodzenia kolektorów ssących w autach z LPG.
  • Skrzypienie i łomotanie z zawieszenia.
  • Usterki tylnych hamulców.
  • trwałe nadwozie,
  • bardzo udane silniki (z wyjątkiem 2.0 HPI),
  • niskie ceny,
  • pojemne kombi.
  • sporo aut na rynku wtórnym to byłe taksówki,
  • wnętrze jest zwykle dość mocno zużyte.
  • 1.6 88 KM - wymaga cierpliwości
  • 1.8 90-117 KM - uwaga na duże zużycie oleju
  • 2.0 132-145 KM - sporo mocy i odporności na LPG
  • 2.0 HPI 140 KM - z daleka!
  • 2.9 V6 167 KM - kosztowny i trudny w obsłudze serwisowej
  • 1.9 TD 90 KM - szkoda czasu na szukanie zadbanych sztuk
  • 2.0 HDi 90-109 KM - najlepszy diesel także do 406
  • 2.1 TD 109 KM - obiekt muzealny
  • 2.2 HDi 133 KM - mocny, ale ma filtr cząstek stałych

Peugeot 406 (1995-2004) - podsumowanie