Używany Peugeot 306 (1993-2001)

Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.
Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.Motor
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.Motor

Peugeot 306 (1993-2001)

Następca: model 307.
Następca: model 307.Peugeot
Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.
Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.Motor
W wersjach 3- i 5-drzwiowych bagażnik ma pojemność 338 litrów. Sedan mieści 463 l a kombi – 442 l. Plusem są regularne kształty.
W wersjach 3- i 5-drzwiowych bagażnik ma pojemność 338 litrów. Sedan mieści 463 l a kombi – 442 l. Plusem są regularne kształty.Motor
Skierowanie pilota w stronę odbiornika nad lusterkiem ułatwia otwieranie drzwi.
Skierowanie pilota w stronę odbiornika nad lusterkiem ułatwia otwieranie drzwi.Motor
Zielono-kremowe barwy i skóra: typowe dla Roland Garros.
Zielono-kremowe barwy i skóra: typowe dla Roland Garros.Motor
Nierówna praca silników: starsze silniki benzynowe pracują nierówno. Powodem jest zużycie przepustnicy, silnika krokowego lub zaśniedziałe styki czujników.
Nierówna praca silników: starsze silniki benzynowe pracują nierówno. Powodem jest zużycie przepustnicy, silnika krokowego lub zaśniedziałe styki czujników.Motor
Elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka to akurat często spotykane wyposażenie.
Elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka to akurat często spotykane wyposażenie.Motor
Elektrycznie podgrzewane fotele znajdziemy w wersjach Roland Garros i Husky.
Elektrycznie podgrzewane fotele znajdziemy w wersjach Roland Garros i Husky.Motor
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.Motor

Peugeot 306 – inne wersje nadwoziowe

Sedan: są mało popularne.
Sedan: są mało popularne.Peugeot
Kabriolet: 4 miejsca siedzące.
Kabriolet: 4 miejsca siedzące.Peugeot
Kombi
KombiPeugeot
  • Uszczelka pod głowicą - w silnikach benzynowych czasami nie wytrzymuje nawet 100 tys. km.
  • Łączniki stabilizatora, sworznie wahaczy i silentbloki wytrzymują wprawdzie niewielkie przebiegi, ale są bardzo tanie.
  • Wycieki płynu hamulcowego - przepuszczają cylinderki hamulcowe. Szybko zużywają się także przewody hamulcowe.
  • Brzmi to trywialnie, ale jeśli mamy ograniczony budżet lepiej poszukać zadbanego 306, niż zużytego rywala z Niemiec.
  • Diesli 1.9 D oraz 2.0 HDi.
  • Egzemplarzy z początkowego okresu produkcji - nie warto w nie inwestować.
  • Egzemplarzy powypadkowych - w przeciwieństwie do Volkswagenów bardzo trudno je będzie odsprzedać.

Dane techniczne: Peugeot 306 (1993-2001)

Wersja
1.4
1.6
1.8
1.8 16V
1.9 D
2.0 HDi
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
diesel
turbodiesel
Pojemność
skokowa
1361 cm3
1587 cm3
1762 cm3
1762 cm3
1868 cm3
1997 cm3
Układ
cylindrów/zawory
R4/8
R4/8
R4/8
R4/16
R4/8
R4/8
Moc
maksymalna
75 KM
88 KM
101 KM
110 KM
69 KM
90 KM
Maksymalny
moment
obrotowy
111 Nm
135 Nm
153 Nm
155 Nm
125 Nm
205 Nm
Osiągi
Prędkość
maksymalna
170 km/h
179 km/h
185 km/h
192 km/h
161 km/h
180 km/h
Przyspieszenie
0-100 km/h
14,7 s
13,5 s
12,2 s
11,2 s
16,9 s
12,6 s
Średnie
zużycie paliwa
w l/100 km
7,0
7,5
7,8
8,2
6,0
5,5