Używany Peugeot 306 (1993-2001)

Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.
Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.Motor
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.Motor

Peugeot 306 (1993-2001)

Następca: model 307.
Następca: model 307.Peugeot
Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.
Peugeot 306 przechodził dwa faceliftingi - w 1997 i 1999 roku.Motor
W wersjach 3- i 5-drzwiowych bagażnik ma pojemność 338 litrów. Sedan mieści 463 l a kombi – 442 l. Plusem są regularne kształty.
W wersjach 3- i 5-drzwiowych bagażnik ma pojemność 338 litrów. Sedan mieści 463 l a kombi – 442 l. Plusem są regularne kształty.Motor
Skierowanie pilota w stronę odbiornika nad lusterkiem ułatwia otwieranie drzwi.
Skierowanie pilota w stronę odbiornika nad lusterkiem ułatwia otwieranie drzwi.Motor
Zielono-kremowe barwy i skóra: typowe dla Roland Garros.
Zielono-kremowe barwy i skóra: typowe dla Roland Garros.Motor
Nierówna praca silników: starsze silniki benzynowe pracują nierówno. Powodem jest zużycie przepustnicy, silnika krokowego lub zaśniedziałe styki czujników.
Nierówna praca silników: starsze silniki benzynowe pracują nierówno. Powodem jest zużycie przepustnicy, silnika krokowego lub zaśniedziałe styki czujników.Motor
Elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka to akurat często spotykane wyposażenie.
Elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka to akurat często spotykane wyposażenie.Motor
Elektrycznie podgrzewane fotele znajdziemy w wersjach Roland Garros i Husky.
Elektrycznie podgrzewane fotele znajdziemy w wersjach Roland Garros i Husky.Motor
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.
Deska rozdzielcza wykonana jest z miękkich materiałów. Szkoda, że na nierównościach skrzypi. W zależności od wersji stosowane były różne kolory tworzyw na konsoli środkowej.Motor

Zobacz również:

    Peugeot 306 – inne wersje nadwoziowe

    Sedan: są mało popularne.
    Sedan: są mało popularne.Peugeot
    Kabriolet: 4 miejsca siedzące.
    Kabriolet: 4 miejsca siedzące.Peugeot
    Kombi
    KombiPeugeot
    • Uszczelka pod głowicą - w silnikach benzynowych czasami nie wytrzymuje nawet 100 tys. km.
    • Łączniki stabilizatora, sworznie wahaczy i silentbloki wytrzymują wprawdzie niewielkie przebiegi, ale są bardzo tanie.
    • Wycieki płynu hamulcowego - przepuszczają cylinderki hamulcowe. Szybko zużywają się także przewody hamulcowe.
    • Brzmi to trywialnie, ale jeśli mamy ograniczony budżet lepiej poszukać zadbanego 306, niż zużytego rywala z Niemiec.
    • Diesli 1.9 D oraz 2.0 HDi.
    • Egzemplarzy z początkowego okresu produkcji - nie warto w nie inwestować.
    • Egzemplarzy powypadkowych - w przeciwieństwie do Volkswagenów bardzo trudno je będzie odsprzedać.

    Dane techniczne: Peugeot 306 (1993-2001)

    Wersja
    1.4
    1.6
    1.8
    1.8 16V
    1.9 D
    2.0 HDi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    diesel
    turbodiesel
    Pojemność
    skokowa
    1361 cm3
    1587 cm3
    1762 cm3
    1762 cm3
    1868 cm3
    1997 cm3
    Układ
    cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    R4/16
    R4/8
    R4/8
    Moc
    maksymalna
    75 KM
    88 KM
    101 KM
    110 KM
    69 KM
    90 KM
    Maksymalny
    moment
    obrotowy
    111 Nm
    135 Nm
    153 Nm
    155 Nm
    125 Nm
    205 Nm
    Osiągi
    Prędkość
    maksymalna
    170 km/h
    179 km/h
    185 km/h
    192 km/h
    161 km/h
    180 km/h
    Przyspieszenie
    0-100 km/h
    14,7 s
    13,5 s
    12,2 s
    11,2 s
    16,9 s
    12,6 s
    Średnie
    zużycie paliwa
    w l/100 km
    7,0
    7,5
    7,8
    8,2
    6,0
    5,5