Używany Mercedes klasy E W211

Klasa E (W211) po faceliftingu z 2006 r. ma inny przedni zderzak.
Klasa E (W211) po faceliftingu z 2006 r. ma inny przedni zderzak.Mercedes
Elegancka tablica przyrządów wykonana z materiałów o wzorowej trwałości. Rozpoznanie przebiegu po zużyciu drążka biegów czy kierownicy jest mało prawdopodobne.
Elegancka tablica przyrządów wykonana z materiałów o wzorowej trwałości. Rozpoznanie przebiegu po zużyciu drążka biegów czy kierownicy jest mało prawdopodobne.Motor

Mercedes klasy E W211 (2002-2009)

Mercedes klasy E po faceliftingu
Mercedes klasy E po faceliftinguMercedes
Mercedes klasy E W211
Mercedes klasy E W211Mercedes
Sedan po liftingu z 2006 r.
Sedan po liftingu z 2006 r.Mercedes
Kres działania SBC: rychły koniec funkcjonowania układu SBC jest poprzedzony komunikatem „Service Bremse” wyświetlanym na biało.
Kres działania SBC: rychły koniec funkcjonowania układu SBC jest poprzedzony komunikatem „Service Bremse” wyświetlanym na biało.Motor
Gumowa kierownica trochę nie przystoi w tym segmencie...
Gumowa kierownica trochę nie przystoi w tym segmencie...Motor
Zmieniarkę ukryto pod panelem na konsoli środkowej.
Zmieniarkę ukryto pod panelem na konsoli środkowej.Motor
Nawet w taksówkach tylna kanapa nie jest zbytnio wygnieciona.
Nawet w taksówkach tylna kanapa nie jest zbytnio wygnieciona.Motor
Skórzana tapicerka to częsty dodatek. Zwykle jest czarna lub beżowa.
Skórzana tapicerka to częsty dodatek. Zwykle jest czarna lub beżowa.Motor
Za dopłatą oferowano również elektryczne otwieranie tylnej klapy w wersji kombi.
Za dopłatą oferowano również elektryczne otwieranie tylnej klapy w wersji kombi.Motor
Kształt podłogi bagażnika w kombi jest idealny. Auta z polskich salonów mają często kratkę.
Kształt podłogi bagażnika w kombi jest idealny. Auta z polskich salonów mają często kratkę.Motor
Popularne wyposażenie: fotele z pamięcią ustawienia.
Popularne wyposażenie: fotele z pamięcią ustawienia.Motor
Kombi ma bagażnik o poj. aż 690-1590 l. Seryjnie stosowano w nim pneumatykę w tylnej osi. Za dopłatą też z przodu.
Kombi ma bagażnik o poj. aż 690-1590 l. Seryjnie stosowano w nim pneumatykę w tylnej osi. Za dopłatą też z przodu.Motor
Na zdjęciu - sedan 320 CDI po liftingu z 2006 r.
Na zdjęciu - sedan 320 CDI po liftingu z 2006 r.Motor
Rzadkość: fotele nie tylko podgrzewane, ale też wentylowane.
Rzadkość: fotele nie tylko podgrzewane, ale też wentylowane.Motor
Pasażerowie z tyłu mogą regu-lować nawiew wedle uznania.
Pasażerowie z tyłu mogą regu-lować nawiew wedle uznania.Motor
Zestaw do montażu telefonu to wyposażenie seryjne W211.
Zestaw do montażu telefonu to wyposażenie seryjne W211.Motor
Klimatyzacja Thermotronic ma aż 4 strefy regulacji nawiewu.
Klimatyzacja Thermotronic ma aż 4 strefy regulacji nawiewu.Motor
Elegancka tablica przyrządów wykonana z materiałów o wzorowej trwałości. Rozpoznanie przebiegu po zużyciu drążka biegów czy kierownicy jest mało prawdopodobne.
Elegancka tablica przyrządów wykonana z materiałów o wzorowej trwałości. Rozpoznanie przebiegu po zużyciu drążka biegów czy kierownicy jest mało prawdopodobne.Motor
Wszystkie funkcje zgromadzono w lewej manetce – zarówno kierunkowskazy, jak i wycieraczki.
Wszystkie funkcje zgromadzono w lewej manetce – zarówno kierunkowskazy, jak i wycieraczki.Motor
Dwumasowe koło pasowe: problem typowy dla Mercedesa i samochodów francuskich. Wymiana nie jest trudna, ale nowa część kosztuje ponad 1000 zł.
Dwumasowe koło pasowe: problem typowy dla Mercedesa i samochodów francuskich. Wymiana nie jest trudna, ale nowa część kosztuje ponad 1000 zł.Motor
Sedan zmieści 540 litrów. Podłoga ma niezbyt regularny kształt. Kanapę tylną można złożyć.
Sedan zmieści 540 litrów. Podłoga ma niezbyt regularny kształt. Kanapę tylną można złożyć.Motor
Po 4 wahacze na koło: zawieszenie jest trwałe, ale dość drogie w wymianie (elementy z aluminium). Amortyzatory wytrzymują 300 tys. km.
Po 4 wahacze na koło: zawieszenie jest trwałe, ale dość drogie w wymianie (elementy z aluminium). Amortyzatory wytrzymują 300 tys. km.Motor
6,2-litrowy silnik AMG o mocy 514 KM stanowi majstersztyk sztuki inżynierskiej.
6,2-litrowy silnik AMG o mocy 514 KM stanowi majstersztyk sztuki inżynierskiej.Motor

Dane techniczne: Mercedes klasy E W211 (2002-2009) - wersje benzynowe

Wersja
200 K
240
280
320
350
500
550
Silnik
benz. kompr.
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
1796 cm3
2597 cm3
2996 cm3
3199 cm3
3498 cm3
4966 cm3
5461 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
V6/18
V6/24
V6/18
V6/24
V8/24
V8/32
Moc maksymalna
163 KM
177 KM
231 KM
224 KM
272 KM
306 KM
388 KM
Maks. moment obrotowy
240 Nm
240 Nm
300 Nm
315 Nm
350 Nm
460 Nm
530 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
220 km/h
223 km/h
250 km/h
245 km/h
250 km/h
250 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,1 s
9,4 s
7,3 s
7,7 s
6,9 s
6,1 s
5,3 s
Średnie zużycie paliwa
w l/100 km
9,0
11,5
9,5
9,9
9,7
12,0
11,5

Dane techniczne: Mercedes klasy E W211 (2002-2009) - wersje wysokoprężne

Wersja
200 CDI
220 CDI
220 CDI
270 CDI
280 CDI
300 CDI
320 CDI
320 CDI
400 CDI
420 CDI
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Poj. skokowa
2148 cm3
2148 cm3
2148 cm3
2685 cm3
2987 cm3
2987 cm3
2987 cm3
3227 cm3
3996 cm3
3996 cm3
Układ cyl./zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R5/20
V6/24
V6/24
V6/24
R6/24
V8/32
V8/32
Moc maks.
122 KM
150 KM
170 KM
177 KM
190 KM
211 KM
224 KM
204 KM
260 KM
314 KM
Maks. moment obrotowy
270 Nm
340 Nm
400 Nm
425 Nm
400 Nm
526 Nm
510 Nm
500 Nm
560 Nm
730 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Prędkość maks.
202 km/h
208 km/h
227 km/h
223 km/h
227 km/h
244 km/h
250 km/h
234 km/h
250 km/h
250 km/h
Przysp. 0-100 km/h
12,1 s
10,6 s
8,4 s
9,3 s
8,4 s
7,2 s
6,8 s
8,2 s
6,9 s
6,1 s
Średnie zużycie paliwa
w l/100 km
6,4
7,0
6,4
7,3
6,4
5,7
7,6
7,5
9,4
9,3