Używany Jaguar XF I (2008-2015) - opinie użytkowników
Dostojna limuzyna, zachwycająca designem i komfortem jazdy.
JAGUAR XF I
lata produkcji: 2008-2015
ceny: od 45 000 zł
Jaguar XF zastąpił przestarzałego i ciasnego S-Type'a, dając nowe spojrzenie na markę. Projektanci zadbali o to, by samochód wyróżniał się na tle konkurencji i ulokowali w nim mocne (nawet 500-konne) silniki. XF był także drugim Jaguarem (po X-Type) dostępnym z nadwoziem kombi.
W obszernym wnętrzu nikomu nie zabraknie miejsca, a deskę wykończono szlachetnymi materiałami w brytyjskim stylu.
Początkowe egzemplarze miewają problemy z rozległą elektroniką, niską trwałość wykazują też elementy układu hamulcowego.
Użytkownicy niezbyt przychylnie odnoszą się do kosztów przeglądów i narzekają na słabą sieć serwisową marki.
Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Jaguarów XF?
ZALETY
"Nietuzinkowy samochód. Łączy elegancki design z usportowionym charakterem".
"Świetny układ jezdny sterowany elektronicznie, nie wymagający od kierowcy wnikania w ustawienia".
"Skrzynia płynnie zmienia i błyskawicznie redukuje biegi. Jeśli kierowcy to nie wystarczy, dostępne są łopatki".
"Deska zaskakuje minimalną liczbą przycisków i pokręteł. Kierowca odnajduje się tutaj już po kilku minutach".
WADY
"Słaba widoczność z tyłu. Na szczęście sytuację ratuje kamera cofania".
"Beznadziejne multimedia. Nawigacja pracuje powoli, ma prymitywną grafikę i nieintuicyjną obsługę".
"Każda, nawet najmniejsza awaria w tym aucie to nie drobiazg".
"Ograniczona popularność przekłada się na kiepskie zaopatrzenie w części".
Jeździsz Jaguarem XF? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl
"Motor" 48/2017
Jaguar XF 2.0 turbo - test – TESTY I PORÓWNANIA