Używany Ford C-Max II (2010-) - opinie użytkowników

Świetnie wyglądający minivan, który prowadzi się jak auto osobowe.

Ford C-Max
Ford C-MaxMotor

FORD C-MAX IIw produkcji: od 2010 r.ceny: od 26 tys. zł

Druga generacja C-Maxa występuje w krótkiej, 5-miejscowej wersji i dłuższej Grand, mającej przesuwane boczne drzwi i trzeci rząd siedzeń.

Lifting z 2014 roku przyniósł nie tylko nowy przód, ale i poprawę jakości wyciszenia w środku.

C-Maxa można jeszcze kupić w salonie, ale większym zainteresowaniem cieszą się używane egzemplarze. Ich ceny spadają w umiarkowanym tempie, a to zasługa dobrej renomy tego modelu.

Użytkownicy chwalą go za prowadzenie godne auta osobowego, niezłą przestronność i przyzwoitą bezawaryjność.

W C-Maxie w zasadzie nie ma niepolecanych jednostek: problemy bardziej sprawiają dwusprzęgłowe skrzynie Powershift (z niektórymi silnikami).

Jednostki benzynowe niekoniecznie nadają się do LPG z uwagi na ryzyko wypalenia gniazd zaworowych.

Radzimy dobrze obejrzeć C-Maxa pod kątem kondycji lakieru i pierwszych ognisk korozji.

c-max deskaMotor
c-max foteleMotor
c-max foteleMotor
bagażnikMotor
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 ✔
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
 ✔
jakość materiałów
 
 
 ✔
 
 
wyposażenie
 
 
 
 ✔
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 ✔
 
 
osiągi
 
 
 
 ✔
 
wygląd, styl
 
 
 
 ✔
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 ✔
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 ✔
 
ceny części
 
 
 
 
 ✔
dostępność części
 
 
 
 
 ✔
koszty serwisu
 
 
 ✔
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 ✔
 
awaryjność
 
 
 
 ✔
 
ford c-maxMotor

UŻYWANY FORD C-MAX II (2010-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Fordów C-Maxów?

ZALETY

"Ręczna skrzynia ma dobrze dobrane biegi i krótkie, wygodne przełożenia".

"Ford jest doskonale wyciszony. Da się swobodnie rozmawiać nawet podczas jazdy autostradą".

"Bardzo funkcjonalny jest system składania tylnych foteli. W aucie siedzi się też wysoko i wszystko widać".

bagażnikMotor

"Trzyma się drogi jak przyklejony. Jeszcze nie udało mi się zmusić systemu ESP do działania".

WADY

"Lakier Forda jest miękki i podatny na zarysowania. Tylko miejscowe zabezpieczenie antykorozyjne".

"Plastiki w środku bardzo hałasują. W upały dodatkowo słychać uszczelki".

"Przy pełnym załadunku auto bardzo siada i ma stanowczo za mały prześwit - trzeba uważać na muldy, krawężniki i podjazdy".

Ford C-Max II (2010-)

Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor
Ford C-Max II (2010-) Motor

Tekst: Michał Bakuła, zdjęcia: archiwum; "Motor" 34/2018

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas