Używany Chevrolet Orlando (2010-)

Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.
Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.Motor
Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.
Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.Motor

Chevrolet Orlando (2010-)

Diesel jest udany, ale trafiały się pechowe egzemplarze, w których już po 30 tys. km trzeba było wymienić sprzęgło.
Diesel jest udany, ale trafiały się pechowe egzemplarze, w których już po 30 tys. km trzeba było wymienić sprzęgło.Motor
Dostęp na „tył”: po odchyleniu siedzenia z drugiego rzędu.
Dostęp na „tył”: po odchyleniu siedzenia z drugiego rzędu.Motor
Po złożeniu 2-go i 3-go rzędu siedzeń: płaska podłoga i bagażnik o pojemności 1490 l.
Po złożeniu 2-go i 3-go rzędu siedzeń: płaska podłoga i bagażnik o pojemności 1490 l.Motor
7 miejsc i bagażnik o pojemności 90 l.
7 miejsc i bagażnik o pojemności 90 l.Motor
Do dyspozycji jest jeszcze mały schowek pod podłogą.
Do dyspozycji jest jeszcze mały schowek pod podłogą.Motor
Podstawowa pojemność bagażnika nie jest zbyt duża – 454 l. To o 70 l mniej niż w Cruze kombi.
Podstawowa pojemność bagażnika nie jest zbyt duża – 454 l. To o 70 l mniej niż w Cruze kombi.Motor
Pod panelem radioodtwarzacza kryje się obszerny schowek.
Pod panelem radioodtwarzacza kryje się obszerny schowek.Motor
Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.
Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.Motor
Używany Chevrolet Orlando (2010-)
Używany Chevrolet Orlando (2010-)Motor
Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.
Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.Motor

Chevrolet Orlando (2010-) - podsumowanie

  • Szybkie zużycie sprzęgła i ręcznej skrzyni biegów. Są to incydentalne przypadki, które przytrafiają się wyłącznie w dieslach.
  • Problemy z filtrem cząstek stałych. Dotyczy diesli, które są eksploatowane głównie w mieście.
  • Szybkie zużycie tapicerki. W niektórych egzemplarzach plastiki zaczynają już skrzypieć.
  • Ograniczona podaż tanich części zamiennych poza ASO.

Dane techniczne: Chevrolet Orlando (2010-)

Wersja
1.4 T
1.8
2.0 D
2.0 D
Silnik
benz. turbo
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1362 cm3
1796 cm3
1998 cm3
1998 cm3
Układ cyl./zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
140 KM
141 KM
130 KM
163 KM
Maks. moment obr.
200 Nm
176 Nm
315 Nm
360 Nm
Osiągi    
Prędkość maksymalna
200 km/h
195 km/h
185 km/h
195 km/h
Przysp. 0-100 km/h
11,0 s
11,6 s
11,5 s
10,3 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
6,2
7,9
5,1
5,3
*dane fabryczne