Używany Chevrolet Orlando (2010-)

Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.
Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.Motor
Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.
Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.Motor

Zobacz również:

    Chevrolet Orlando (2010-)

    Diesel jest udany, ale trafiały się pechowe egzemplarze, w których już po 30 tys. km trzeba było wymienić sprzęgło.
    Diesel jest udany, ale trafiały się pechowe egzemplarze, w których już po 30 tys. km trzeba było wymienić sprzęgło.Motor
    Dostęp na „tył”: po odchyleniu siedzenia z drugiego rzędu.
    Dostęp na „tył”: po odchyleniu siedzenia z drugiego rzędu.Motor
    Po złożeniu 2-go i 3-go rzędu siedzeń: płaska podłoga i bagażnik o pojemności 1490 l.
    Po złożeniu 2-go i 3-go rzędu siedzeń: płaska podłoga i bagażnik o pojemności 1490 l.Motor
    7 miejsc i bagażnik o pojemności 90 l.
    7 miejsc i bagażnik o pojemności 90 l.Motor
    Do dyspozycji jest jeszcze mały schowek pod podłogą.
    Do dyspozycji jest jeszcze mały schowek pod podłogą.Motor
    Podstawowa pojemność bagażnika nie jest zbyt duża – 454 l. To o 70 l mniej niż w Cruze kombi.
    Podstawowa pojemność bagażnika nie jest zbyt duża – 454 l. To o 70 l mniej niż w Cruze kombi.Motor
    Pod panelem radioodtwarzacza kryje się obszerny schowek.
    Pod panelem radioodtwarzacza kryje się obszerny schowek.Motor
    Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.
    Twarde tworzywa sztuczne, jakość montażu na „czwórkę”. Ale za kierownicą Orlando siedzi się bardzo wygodnie. Czytelność wskaźników i łatwość obsługi – bez zarzutu.Motor
    Używany Chevrolet Orlando (2010-)
    Używany Chevrolet Orlando (2010-)Motor
    Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.
    Na zdjęciu Orlando w wersji LTZ z 2012 r z benzynowym silnikiem 1.8 16V za ok 52 tys. zł.Motor

    Chevrolet Orlando (2010-) - podsumowanie

    • Szybkie zużycie sprzęgła i ręcznej skrzyni biegów. Są to incydentalne przypadki, które przytrafiają się wyłącznie w dieslach.
    • Problemy z filtrem cząstek stałych. Dotyczy diesli, które są eksploatowane głównie w mieście.
    • Szybkie zużycie tapicerki. W niektórych egzemplarzach plastiki zaczynają już skrzypieć.
    • Ograniczona podaż tanich części zamiennych poza ASO.

    Dane techniczne: Chevrolet Orlando (2010-)

    Wersja
    1.4 T
    1.8
    2.0 D
    2.0 D
    Silnik
    benz. turbo
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1362 cm3
    1796 cm3
    1998 cm3
    1998 cm3
    Układ cyl./zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    140 KM
    141 KM
    130 KM
    163 KM
    Maks. moment obr.
    200 Nm
    176 Nm
    315 Nm
    360 Nm
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    200 km/h
    195 km/h
    185 km/h
    195 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    11,0 s
    11,6 s
    11,5 s
    10,3 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    6,2
    7,9
    5,1
    5,3
    *dane fabryczne