Używane Renault Laguna I (1994-2001)

Renault Laguna I - prawie jak wino.
Renault Laguna I - prawie jak wino.Motor
Kierownica reguluje się tylko w płaszczyźnie poziomej. Lakier ze skórzanego obszycia łuszczy się zazwyczaj już po pierwszych 100 tys. km. przebiegu.
Kierownica reguluje się tylko w płaszczyźnie poziomej. Lakier ze skórzanego obszycia łuszczy się zazwyczaj już po pierwszych 100 tys. km. przebiegu.Motor

Renault Laguna I (1994-2001)

Kierownica reguluje się tylko w płaszczyźnie poziomej. Lakier ze skórzanego obszycia łuszczy się zazwyczaj już po pierwszych 100 tys. km. przebiegu samochodu.
Kierownica reguluje się tylko w płaszczyźnie poziomej. Lakier ze skórzanego obszycia łuszczy się zazwyczaj już po pierwszych 100 tys. km. przebiegu samochodu.Motor
Pod klapką użytkownik zamontował radioodtwarzacz i CB radio.
Pod klapką użytkownik zamontował radioodtwarzacz i CB radio.Motor
Bogatsze wersje są zazwyczaj wyposażone w tempomat.
Bogatsze wersje są zazwyczaj wyposażone w tempomat.Motor
Bagażnik liftbacka jest łatwo dostępny, ma regularne kształty i sporą pojemność: 452 l. Tyle oparcia są seryjnie dzielone.
Bagażnik liftbacka jest łatwo dostępny, ma regularne kształty i sporą pojemność: 452 l. Tyle oparcia są seryjnie dzielone.Motor
Awarie przepustnicy: wersje benzynowe są lepszym wyborem niż diesle, ale i one sprawiają problemy. Jeśli zawieszają się obroty, warto oczyścić przepustnicę.
Awarie przepustnicy: wersje benzynowe są lepszym wyborem niż diesle, ale i one sprawiają problemy. Jeśli zawieszają się obroty, warto oczyścić przepustnicę.Motor
Stuki w zawieszeniu: zawieszenie ma prostą konstrukcję i jest tanie w naprawach, ale zużywa się niestety dość szybko. Zazwyczaj stukają łączniki stabilizatora.
Stuki w zawieszeniu: zawieszenie ma prostą konstrukcję i jest tanie w naprawach, ale zużywa się niestety dość szybko. Zazwyczaj stukają łączniki stabilizatora.Motor
Oryginalny spojler na tylnej klapie jest wyposażeniem fabrycznym. Widoczne na zdjęciu felgi pochodzą już z Laguny II.
Oryginalny spojler na tylnej klapie jest wyposażeniem fabrycznym. Widoczne na zdjęciu felgi pochodzą już z Laguny II.Motor
Renault Laguna I - prawie jak wino.
Renault Laguna I - prawie jak wino.Motor
Renault Laguna I - wersja sprzed modernizacji.
Renault Laguna I - wersja sprzed modernizacji.Motor
Renault Laguna II
Renault Laguna IIMotor
Wersja kombi to idealne auto wakacyjne. Bagażnik ma pojemność 520 l. Po złożeniu siedzeń jego objętość zwiększa się do 1850 l.
Wersja kombi to idealne auto wakacyjne. Bagażnik ma pojemność 520 l. Po złożeniu siedzeń jego objętość zwiększa się do 1850 l.Motor
  • W wersjach benzynowych, szczególnie tych z LPG, szybko zużywają się cewki zapłonowe.  
  • Dość często psuje się automatyczna klimatyzacja. Działa mało wydajnie.
  • Typowym problemem starszych egzemplarzy jest zużycie tylnej belki zawieszenia.
  • W przełącznikach zespolonych psuje się włącznik świateł.
  • Przed wyjazdem na wakacje warto odwiedzić ASO i poznać kod do awaryjnego odblokowania immobilisera (na wypadek gdyby zepsuł się w trasie).  

Dane techniczne: Renault Laguna I (1994-2001)

Wersja
1.6 16V
1.8 16V
2.0 8V
2.0 16V
3.0 V6
1.9 dTi
2.2 D
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
diesel
Pojemność
skokowa
1598 cm3
1783 cm3
1998 cm3
1998 cm3
2946 cm3
1870 cm3
2188 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/8
R4/16
V6/24
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
107 KM
120 KM
114 KM
139 KM
190 KM
98 KM
113 KM
Maks. moment obrotowy
148 Nm
165 Nm
168 Nm
188 Nm
267 Nm
200 Nm
250 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
 
 
Prędkość
maksymalna
195 km/h
203 km/h
190 km/h
208 km/h
235 km/h
185 km/h
195 km/h
Przysp. 0-100 km/h
11,9 s
10,7 s
11,6 s
9,8 s
7,7 s
12,5 s
11,8 s
Średnie zużycie paliwa
w l/100 km
8,5
8,8
10,0
10,5
12,1
6,5
7,8
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?