Używana Toyota Yaris II (2005-2010)

Używana Toyota Yaris II (2005-2010)
Używana Toyota Yaris II (2005-2010)Motor
Nawet auta 5-letnie są bardzo zróżnicowane cenowo. Te z flot kosztują ok. 20% taniej niż z prywatnych rąk
Trzeba się przyzwyczaić: całkowicie elektroniczne wskaźniki umieszczono pośrodku, dokładnie tak samo jak w pierwszej generacji. Po liftingu z 2009 r. zmieniły się drobiazgi, np. sterowanie radiem.
Trzeba się przyzwyczaić: całkowicie elektroniczne wskaźniki umieszczono pośrodku, dokładnie tak samo jak w pierwszej generacji. Po liftingu z 2009 r. zmieniły się drobiazgi, np. sterowanie radiem.Motor

Toyota Yaris II (2005-2010)

Klimatyzacja automatyczna pojawia się sporadycznie.
Klimatyzacja automatyczna pojawia się sporadycznie.Motor
Dodatek: rozkładane panele, tworzące płaską podłogę sekcji bagażowej.
Dodatek: rozkładane panele, tworzące płaską podłogę sekcji bagażowej.Motor
Używana Toyota Yaris II (2005-2010)
Używana Toyota Yaris II (2005-2010)Motor
Toyota Yaris III
Toyota Yaris IIIMotor
Standardowym wyposażeniem wszystkich Yarisów jest przesuwana tylna kanapa. Bagażnik mieści 270 l.
Standardowym wyposażeniem wszystkich Yarisów jest przesuwana tylna kanapa. Bagażnik mieści 270 l.Motor
Siedzisko tylnej kanapy ma długość zaledwie 45 centymetrów.
Siedzisko tylnej kanapy ma długość zaledwie 45 centymetrów.Motor
Przeciętnie trwała tapicerka ma smutne wzornictwo.
Przeciętnie trwała tapicerka ma smutne wzornictwo.Motor
Luna i Sol: szyby otwierane elektryczne. Terra: korbki.
Luna i Sol: szyby otwierane elektryczne. Terra: korbki.Motor
Trzeba się przyzwyczaić: całkowicie elektroniczne wskaźniki umieszczono pośrodku, dokładnie tak samo jak w pierwszej generacji. Po liftingu z 2009 r. zmieniły się drobiazgi, np. sterowanie radiem.
Trzeba się przyzwyczaić: całkowicie elektroniczne wskaźniki umieszczono pośrodku, dokładnie tak samo jak w pierwszej generacji. Po liftingu z 2009 r. zmieniły się drobiazgi, np. sterowanie radiem.Motor
Toyota Yaris II po liftingu.
Toyota Yaris II po liftingu.Motor
Używana Toyota Yaris II (2005-2010)
Używana Toyota Yaris II (2005-2010)Motor
Wersja Sol jest rozpoznawalna po lakierowanych lusterkach bocznych. Po liftingu zmniejszono atrapę chłodnicy (na zdjęciu).
Wersja Sol jest rozpoznawalna po lakierowanych lusterkach bocznych. Po liftingu zmniejszono atrapę chłodnicy (na zdjęciu).Motor
Plastik wokół stacyjki już po roku wygląda bardzo źle.
Plastik wokół stacyjki już po roku wygląda bardzo źle.Motor
Zbytnio oszczędzano na zabezpieczeniu antykorozyjnym.
Zbytnio oszczędzano na zabezpieczeniu antykorozyjnym.Motor
Jeden spory schowek znajdziemy za kolumną kierownicy...
Jeden spory schowek znajdziemy za kolumną kierownicy...Motor
Przycisk uruchamiania silnika: tylko w autach po liftingu.
Przycisk uruchamiania silnika: tylko w autach po liftingu.Motor
...a dwa kolejne przed fotelem pasażera. Praktyczne!
...a dwa kolejne przed fotelem pasażera. Praktyczne!Motor
Kieszeń w boczku drzwi wyprofilowano w kształt butelki.
Kieszeń w boczku drzwi wyprofilowano w kształt butelki.Motor
Automat MMT występował za dopłatą w każdej wersji.
Automat MMT występował za dopłatą w każdej wersji.Motor
Toyota Yaris II przed liftingiem.
Toyota Yaris II przed liftingiem.Motor
Za eksploatację aut po liftingu zapłacimy więcej – części zamienne są wyraźnie droższe

Zobacz również:

    Toyota Yaris II (2005-2010) - podsumowanie

    Wersje nadwozia

    Toyota Yaris II (2005-2010)
    Toyota Yaris II (2005-2010)Toyota
    Toyota Yaris II (2005-2010)
    Toyota Yaris II (2005-2010)Toyota
    • Uszkodzenia komputera sterującego skrzynią zautomatyzowaną MMT. Objaw to nagłe "wypadanie" skrzyni w tryb biegu jałowego.
    • Punktowa korozja w samochodach po liftingu.
    • Trudności z wrzuceniem wstecznego biegu w samochodach ze skrzynią manualną.
    • Wycieki płynu chłodzącego spod pompy wody.
    • Łatwo rysujący się lakier.
    • Akcja serwisowa Toyoty: wymiana pasów bezpieczeństwa i poszycia fotela pasażera.
    • najwyższy poziom niezawodności
    • praktyczne wnętrze z dużą liczbą schowków
    • małe zużycie paliwa
    • proste zawieszenie
    • wysokie ceny na rynku wtórnym
    • trudno kupić zadbanego diesla 1.4
    • wibrujący silnik 1.0
    • niewiele części zamiennych

    Dane techniczne: Toyota Yaris II (2005-2010)

    Wersja
    1.0 VVT-i
    1.3 VVT-i
    1.3 DVVT-i
    1.5 (USA)
    1.8 TS
    1.4 D-4D
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    998 cm3
    1298 cm3
    1329 cm3
    1496 cm3
    1798 cm3
    1364 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R3/12
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    Moc maksymalna
    69 KM
    87 KM
    100 KM
    106 KM
    133 KM
    90 KM
    Maks. moment obr.
    93 Nm
    121 Nm
    132 Nm
    140 Nm
    173 Nm
    190 Nm
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    155 km/h
    170 km/h
    175 km/h
    180 km/h
    194 km/h
    175 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    15,7 s
    11,5 s
    11,7 s
    11,3 s
    9,3 s
    10,7 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    5,4
    6,0
    5,1
    6,3
    7,2
    4,5
    *dane fabryczne