BMW 750Ld xDrive - test

W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.
W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.Motor
Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.
Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.Motor

BMW 750Ld xDrive

Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.
Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.Motor
Aktywne, wszechstronnie sterowane fotele przednie z masażem także wymagają dopłaty.
Aktywne, wszechstronnie sterowane fotele przednie z masażem także wymagają dopłaty.Motor
9,2-calowe ekrany zamontowane w oparciach foteli przednich kosztują 15 000 zł ekstra.
9,2-calowe ekrany zamontowane w oparciach foteli przednich kosztują 15 000 zł ekstra.Motor
Osobny sterownik iDrive dla pasażerów kanapy znajduje się na podłokietniku.
Osobny sterownik iDrive dla pasażerów kanapy znajduje się na podłokietniku.Motor
Lewą i prawą stronę kanapy można regulować niezależnie. W pełni elektrycznie.
Lewą i prawą stronę kanapy można regulować niezależnie. W pełni elektrycznie.Motor
Warunki jak w lotniczej klasie business. Mnóstwo przestrzeni, za dopłatą fotele z elektryczną regulacją, wentylacją i masażem, a także tuner telewizji cyfrowej.
Warunki jak w lotniczej klasie business. Mnóstwo przestrzeni, za dopłatą fotele z elektryczną regulacją, wentylacją i masażem, a także tuner telewizji cyfrowej.Motor
W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.
W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.Motor
Jak na swoje gabaryty (dł. 5,2 m), ta wersja BMW zachowuje się zaskakująco zwinnie.
Jak na swoje gabaryty (dł. 5,2 m), ta wersja BMW zachowuje się zaskakująco zwinnie.Motor

Zobacz również:

    BMW 750Ld xDrive

    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor
    BMW 750Ld xDrive
    BMW 750Ld xDriveMotor

    Dane techniczne: BMW 750Ld xDrive

    Silnik
    diesel triturbo
    Pojemność skokowa
    2993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R6/24
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    common rail
    Moc maksymalna
    381 KM/4400
    Maks. moment obrotowy
    740 Nm/2000
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    2095/650 kg
    Średnica zawracania
    13,0 m
    Pojemność bagażnika
    500 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    80 l (ON)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    522/190/148 cm
    Rozstaw osi
    321 cm
    Opony
    245/50 R18
    Teoretyczny zasięg
    1250 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,9 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    7,3/5,9/6,4
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,5 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    39,4 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    39,2 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    62,6 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    13,4/10,0
    Rzeczywisty zasięg
    680 km
    Cena wersji podstawowej*
    453 500 zł
    Cena
    453 500 zł
    *z tym samym silnikiem