Reklama

Ferrari BR20, czyli GTC4Lusso po kuracji upiększającej

W ramach programu Special Projects, Ferrari zbudowało model o nazwie BR20. Auto, które bazuje na modelu GTC4Lusso, powstało w jednym egzemplarzu na specjalne zamówienie.

Tylną część samochodu kompletnie przebudowano. Zamiast nadwozia typu shooting brake BR20 otrzymało klasyczne nadwozie typu coupe, mogące pomieścić tylko dwie osoby. Duży dyfuzor, cztery końcówki wydechu oraz charakterystyczne, okrągłe, tylne lampy dopełnia interesujące przetłoczenie w centralnej części zderzaka.

W stosunku do GTC4Lusso BR20 urosło. Oczywiście zastosowano tę samą platformę i napęd, nie zmienił się więc rozstaw osi. Jednak przebudowanie tylnej części samochodu spowodowało wydłużenie nadwozia o niemal 8 cm. 

Przednia część nadwozia zmieniała się natomiast niewiele. Pojawiły się mniejsze reflektory w kształcie pogrubionej litery L oraz bardziej wyeksponowano wlot powietrza.

Reklama

Wnętrze zostało wykończone brązową skórą. Zastosowano również liczne karbonowe wstawki. Oprócz usunięcia tylnych miejsc dla pasażerów, wnętrze nie odbiega niczym od tego znanego z modelu GTC4Lusso.

Pod maską BR20 pracuje dobrze znany silnik V12 o mocy 690 KM dysponujący momentem obrotowym 697 Nm. Nieznane są osiągi nowego pojazdu ale można zgadywać, że będą podobne jak w nieprodukowanym już GTC4Lusso - to oznacza, że sprint do "setki" potrwa około 3,4 sekundy zaś prędkość maksymalna wynosi około 335 km/h.

Nie wiadomo ile pieniędzy i czasu wymagało zrealizowanie projektu. Nie ma to jednak znaczenia - samochodu nie da się kupić. BR20 powstało na indywidualne zamówienie jakiegoś bardzo bogatego człowieka, dla którego seryjne Ferrari jest zbyt pospolite...

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ferrari | Ferrari GTC4Lusso | Ferrari BR20 | unikat

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy