Znamy ceny BYD Seal U DM-i w Polsce. To nowa hybryda z zasięgiem do 1080 km

Nad Wisłą zadebiutowała właśnie chińska nowość. Do polskiej oferty marki dołącza BYD Seal U DM-i, czyli hybrydowy SUV z napędem typu plug-in i z zasięgiem ponad 1000 km. Ma bogate wyposażenie i zaskakuje cenami.

Chińczycy nie zwalniają tempa. Marka BYD poszerzyła właśnie swoją ofertę o nową hybrydę plug-in, która jest bezpośrednim rywalem dla Toyoty RAV4 PHEV czy Skody Kodiaq PHEV. Ten SUV segmentu D w standardzie jest bogato wyposażony, a jego zasięg przy pełnym zbiorniku paliwa (60 l) i naładowanej baterii (18,3 kWh) przekracza 1000 km.

Reklama

BYD Seal U DM-i zaprezentowany w Polsce

BYD Seal U DM-i to nowy SUV z napędem hybrydowym typu plug-in na rynku. Samochód ma 4775 mm długości, 1890 mm szerokości, 1670 mm wysokości, a rozstaw osi mierzy 2765 mm. W zależności od wersji waży od 2350 do 2510 kg, a bagażnik ma od 425 do 1440 l pojemności. Do wyboru są dwie wersje wyposażenia - Boost oraz Design - które poza listą opcji, różnią się także napędem.

BYD Seal U DM- i jest dostępny w dwóch wersjach napędowych

Bazowa odmiana Boost występuje z czterocylindrowym, wolnossącym silnikiem 1.5 o mocy 98 KM i 122 Nm, który współpracuje z jednostką elektryczną o mocy 166 KM i 300 Nm. Łączna moc systemowa wynosi 218 KM i 300 Nm, a pierwszą “setkę" auto rozwija w 8,9 sekundy. W podstawowej wersji z napędem na przednią oś prędkość maksymalna ograniczona jest elektronicznie do 170 km/h

Mocniejszy wariant Design jest napędzany przez czterocylindrowy, turbodoładowany silnik 1.5 o mocy 130 KM i 220 Nm. W tym wydaniu spalinowa jednostka współpracuje z dwoma motorami elektrycznymi - ten na przedniej osi generuje moc 150 KM i 300 NM, a ten na tylnej moc 120 KM i 250 Nm. Łączna moc tego zestawu to 323 KM i 550 Nm. W efekcie od 0 do 100 km/h auto rozpędza się w 5,9 sekundy. W wydaniu z napędem na wszystkie koła prędkość maksymalna wynosi 180 km/h.

BYD Seal U DM-i to hybryda z dużym zasięgiem

Obydwa warianty są wyposażone w baterię typu Blade o pojemności 18,3 kWh, którą możemy ładować prądem zmiennym o mocy do 11 kW lub prądem stałym o mocy do 18 kW. W odmianie Boost zasięg elektryczny w cyklu mieszanym sięga 80 km, a w cyklu miejskim nawet 113 km (wg WLTP). Mocniejsze wydanie Design oferuje do 70 km zasięgu w cyklu mieszanym i do 98 km w cyklu miejskim. Naładowanie jej z poziomu 30 do 80 proc. zajmuje najszybciej 35 minut. Tym sposobem maksymalny zasięg odmiany Boost sięga nawet 1080 km, wariantu Design 870 km.

BYD Seal U DM-i zaskakuje ceną i wyposażeniem standardowym

Chińska nowość jest w standardzie już bogato wyposażona. Ceny podstawowej wersji Boost startują w Polsce od 169 900 zł, a mocniejszej Design od 209 900 zł. Obydwa warianty już w cenie są wyposażone m.in. w:

  • elektrycznie sterowane fotele pokryte wegańską skórą
  • obracany ekran centralny o przekątnej 15,6 cala
  • cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala
  • wyświetlacz head-up (HUD)
  • łączność Apple CarPlay i Android Auto
  • system audio Infinity z 10 głośnikami
  • asystent głosowy “Hi, BYD"
  • podgrzewana kierownica
  • podgrzewane i wentylowane fotele przednie
  • oświetlenie nastrojowe
  • system kamer 360 stopni
  • reflektory LED
  • tylne lampy LED
  • panoramiczny dach z elektrycznie sterowaną roletą
  • 19-calowe felgi z oponami 235/50 R19
  • elektrycznie sterowana klapa bagażnika
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: BYD | hybryda | hybryda plug in
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy